شهدا امنیت کشور را پایدار کردند

۱۳۹۵/۱۱/۲۹ ۰۸:۲۰ چاپ کد خبر: 76259
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سردار محمدرضا حق بین دیشب در یادواره شهدای انزلی در مصلای این شهرستان با تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: قهرمان واقعی شهدا و جانبازان و خانواده معظم شهد هستند.

وی افزود: انزلی با حجم بالای شهدا و افتخارات بسیار و اهدای دو شهید مدافع حرم به جهان اسلام در کنار افتخارات دوران انقلاب اسلامی ثبت شد.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با اشاره به اینکه باید بدانیم که فاصله ما با شهدا چقدر است، ادامه داد: باید بدانیم فاصله جوانانی که دوران دفاع مقدس را درک نکرده اند چقدر است و ما به دنبال آن هستیم که این انقلاب را به انقلاب امام زمان(عج) متصل کنیم.

وی با بیان اینکه شهدای ما در دوران دفاع مقدس افتخارات زیادی آوردند، تصریح کرد: شهدا امنیت کشور را پایدار و بنای انقلاب اسلامی را روی پایه های درست آن طراحی کردند.

حق بین گفت: شهدا راه درست زندگی کردن را به ما آموختند و باید آن را ادامه دهیم و جوانان امروز ما در دفاع از حریم ولایت و تبدیل امنیت امروز به امنیت پایدار، ولایتمداری را در سطح بالاتری نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس شهدا با فتوای جهاد امام(ره) به جبهه ها رفتند، بیان کرد: شهدا از خاک میهن دفاع کردند و مدافعان حرم نیز تنها با اشاره ولایت فقیه افتخار و امنیت پایدار را با ایمان به ارمغان آوردند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان خاطرنشان کرد: شهدا سنگ محکی به دست ما دادند که با آن می توانیم به هر چیزی بزنیم و تبدیل به طلا کنیم.

وی با تصریح بر اینکه انزلی از جمله شهرستان هایی بوده که بیشترین رزمنده ها را به برای دفاع از حریم ائمه اعزام کرده است، یادآور شد: انزلی تنها شهرستانی بود که پس از رشت دو شهید مدافع حرم داده و محل شهادت دو شهید بسیار به هم نزدیک بوده و در سمت چپ و راست یک روستا با فاصله یک کیلومتر واقع است.

حق بین متذکر شد: شهدا برای ما یک درس هستند و باید از راه شهدا تخطی نکنیم و مسیری که تاکنون آمدیم درست بوده تا انقلاب اسلامی به سر منزل مقصود برسد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان