عضو شورای جبهه متحد اصولگرایان گیلان درخصوص پیوندفتنه گران با استکبار یادآورشد: مهمترین نقش را رهبری معظم و امت پیرو رهبری در خاموش کردن آتش فتنه داشتند اولین کار رهبری نام گذاری جریان فتنه بود.

به گزارش لنگرنیوز به نقل از احرار گیل، حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم میرحسینی اشکوری ازچهره های نام آشنای اصولگرایان استان گیلان همزمان با پاسداشت قیام مردان حماسه و ایثارسراسراستان گیلان درسال ۸۸و ۹دی مردم سراسرکشوربرعلیه سردمداران قرارگاه فتنه و الحاد درگفت وگو با پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل شرکت نمودند که تقدیم می گردد.

حجت الاسلام اشکوری دربیان چهره ی حقیقی فتنه درتعاریف اظهارداشت:استحاله و بی محتوا کردن حقیقت دین «دین سوزی» با پوشش به ظاهرمقبول و مشروع و در اصطلاح سیاسی خدشه دارکردن اصول و ارزشهای نظام سیاسی جهت فروپاشی آن نظام، به عبارت دیگر باطل را لباس حق پوشیدن و بنام دفاع از حق بر علیه حق مبارزه کردن را می توان از تعاریف فتنه دانست.

وی تشابه و همزیستی فتنه ۸۸ با آنچه که درصدراسلام بریاران اسلام رفت، افزود: پس از رحلت پیامبر اکرم(ص) تاکنون دشمنان اسلام ناب از طریق فتنه و فتنه گری بر علیه حق بپاخاستند. معاویه با علم کردن پیراهن عثمان و خون خواهی ، تحریف دین ، تخریب ولایت ، با چهره نفاق و با ادعای حق مداری بر علیه حضرت علی(ع) به مبارزه برخواست و جنگ صفین را بوجود آورد سپس با فتنه  بردن قرآن بر سر نیزه، یاران علی(ع) را اغفال کرد و جنگ را به نفع خود تمام نمود.

در زمان سایر امامان  نیز چنین بود جنگ با امام حسین(ع) و حادثه خونبار عاشورا نیز ازطریق فتنه با پوشش دفاع از دین و رسالت بوجود آمد. چون یکی از وی‍‍‍‍ژگیهای فتنه ناپیدا و مخفی بودن اهداف شوم فتنه گران با پوشش حق مداری و عدالت محوری و با شعار اصلاح طلبی است لذا توانستند مردم مسلمان شام را فریب دهند در عزای شهدای کربلا جشن شادی برقرار کنند و رقص و پایکوبی نمایند و در عاشورای ۸۸ در تهران نیز فتنه گران، در تبعیت از آنان مقدسات را زیر سوال بردند و روز عزای فرزند زهرا(س) جشن گرفتند رقص و پایکوبی نمودند، به هیات های عزاداری حمله کردند و…

عضوبرجسته اصولگرایان استان درخصوص لایه های پیدا و پنهان فتنه ۸۸گفت: فتنه۸۸ علاوه بر حمایتهای خارجی در داخل نیز سه لایه داشت ۱) لایه پشت پرده  ۲)لایه رهبری در صحنه ۳)لایه در سطح خیابان. به نظر بنده هاشمی و خاتمی لایه اول بودند و نقش کلیدی داشتند هاشمی با تمام خانواده به حمایت از جریان فتنه برخاست آقای هاشمی در شهریور ۸۷ حدود ۱۰ ماه مانده به انتخابات در مشهد مقدس پروژه احتمال تقلب را کلید زد و چندین بار نیز این موضوع را تکرار کرد که رهبر معظم انقلاب فرمودند چرا حرف دشمن را می زنید و شروع کرده اید به خدشه کردن وارد کردن بر انتخابات این چه انصافی است؟چرا مردم را متزلزل میکنید؟ و نیز نامه بدون سلام و تهدید آمیز وی به رهبر معظم انقلاب و سخنرانی اختلاف افکن در نماز جمعه، حتی وی در یکجا گفتند  (اگر قدرت جمع کردن اوضاع را ندارید کار را به دیگران واگذار کنید این یعنی چه؟!!)

وی افزود: هاشمی همچنان آتش فتنه را روشن نگهداشته است جهت شبهه افکنی می گوید: هر دو جریان اشتباه کرده اند یعنی هم کسانی که شعار نه غزه نه لبنان و جمهوری ایرانی ، مرگ بر اصل ولایت فقیه میدادند و هم کسانی که مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و شعار حمایت از نظام و رهبری میدادند. او هنوز نام فتنه را به زبان نیاورده است همسر وی روز انتخابات گفت اگر دیدید فلانی رای نیاورد بریزید به خیابان. پسران و دختران وی نیز لایه ی مدیریت صحنه و سطح خیابان ها را بعهده داشتند و همچنین کمک مالی. حتی کمیسیون اصل نود و وزیر اطلاعات تصریح کردنده اند که کلید فتنه را چه کسی زده است.

عضو شورای جبهه متحد اصولگرایان گیلان درخصوص پیوندفتنه گران با استکباریادآورشد: مهمترین نقش را رهبری معظم و امت پیرو رهبری در خاموش کردن آتش فتنه داشتند اولین کار رهبری نام گذاری جریان فتنه بود و اعلام فرمودند که این یک فتنه است یعنی: هدف فتنه گران براندازی نظام است از طریق جنگ نرم و فتنه گری و انتخابات بهانه است. کم کم مردم متوجه شدند و افراد زیادی که از حامیان سران فتنه بودند به اشتباه خود پی بردند و در ۹دی با دیگران همراه گشته و حماسه ۹دی را بوجود آوردند.

 جدا” آشوب۸۸ تمام نشانه های فتنه را داشت. علی(ع) در نهج البلاغه یکی از علامتهای فتنه را حمایت ستمگران و بیگانگان از آنها می داند و میفرماید (تدبرها الارجاس و تنطق فیها الظلمه تنطق انصار المکذبون) یعنی: ناپاکان و ناصالحان رهبری فتنه را بعهده دارند ستمگران و دروغگویان حامیان و سخنگوی جریان فتنه هستند. مگر مستکبرین جهان از آنان حمایت نکردند؟ اوباما با صراحت اعلام کرد: که اینها حیاط خلوت امریکا هستند ما از آنها حمایت میکنیم. نخست وزیر اسرائیل گفت: سران فتنه بزرگترین سرمایه اسرائیل هستند. مایکل مولن رئیس ستاد مشترک ارتش امریکا گفت: امروز آنها به دستور ما عمل می کنند حتی مسئول شورای روابط عمومی خارجی امریکا آن را بعنوان انقلاب سفید یاد کرد.

حجت الاسلام اشکوری نقش حامیان رسانه ای فتنه ۸۸را یادآورشد و اظهارداشت: ببینید همان زمان ، رسانه های حامی اسرائیل نوشتند: امروز آقای موسوی رهبری سرنگونی نظام جمهوری اسلامی را بعهده گرفته است و مصمم به ادامه اینکار است و حمایت از او لازم و ضروری میباشد. رادیوی صهیونیستی به صراحت اعلام کرد اگر صدها نفر کشته شوند شما آشوب و در گیری را رها نکنید و تا سرنگونی کامل نظام ادامه دهید و گفت کارگزاران شرکت نفت را وادار به اعتصاب نمائید و دیگر شرکتها هم اعتصاب کنند. جرج سورس صهیونیست نشانه دار امریکایی از حامیان مالی کودتاچیان بود که با سران فتنه ملاقات حضوری داشت و گفته بود اگر این انقلاب با این آشوب ساقط نشود ضربه سنگین و جبران ناپذیری برای غرب است. لذا پس از شکست کودتاچیان، نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل ضمن انتقاد از غرب به آنان گفت شما کوتاهی کردید اصلاح طلبان که بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران بودند تضعیف شدند.

 اشکوری با پاسخ اینکه فتنه پایانی دارد یا خیر؟  گفت: باید عرض کنم فتنه ها تمام نشده بلکه ممکن است فتنه های مهمتری در پیش باشد لذا وظیفه ما را هم قرآن بیان فرموده “قاتلوهم حتی لاتکون فتنه و یکون الدین کله لله” یعنی: با آنها بجنگید تا هیچ نوع فساد و فتنه ای باقی نماند حاکمیت از آن خدا باشد.

 وی درراستای ولایتمداری مردم گیلان در۸دی ۸۸ وخروش یکروززودترشان برعلیه کانون های فتنه استکباراظهارداشت: مردم گیلان دینداری و ولایتمداری خود را روز ۸دی نشان دادند یکروز زودتر از سایر استانها به میدان آمدند و مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفتند. بصیرت و آگاهیشان را به همگان نشان دادند بنده خود سخنران آن حماسه بزرگ بودم حضور پرشور مردم قابل توصیف نیست کسانی را میدیدم که در ستاد انتخاباتی سران فتنه بودند ولی پس از آگاهی از باطل بودن جریان فتنه بر علیه فتنه گران و سران فتنه شعار میدادند و همسو با مردم بمیدان آمدند بدون شک امسال نیز چون سالهای گذشته بلکه پرشورتر از گذشته حضور پیدا خواهند کرد.

 میرحسینی اشکوری درارتباط با نقش و وظایف دولت اعتدال گفت:  با اینکه آقای روحانی با شعار اعتدال رای آورده است متاسفانه مدیریت را بین کارگزاران و اصلاح طلبان تقسیم کرده است و به جریان فتنه نیز سهمی داده است. سران فتنه نیز سایه وار دنبال آقای رئیس جمهور هستند تلاش آنها اینست در بخشهایی از دولت بویژه مراکز فرهنگی و دانشگاهی را برای استفاده از دانشجویان جهت مطامع سیاسی استفاده کنند هدف دیگرشان احیای چهره های کلیدی فتنه مثل آقای هاشمی و خاتمی مظلوم نمایی و تطهیر سران فتنه با شعار انحرافی وحدت بخاطر حفظ نظام و سیاه نمایی دولت گذشته جهت تخریب جریان اصول گرائی و برنامه ریزی برای انتخابات خبرگان و مجلس هستند جناب آقای روحانی متاسفانه تاکنون بسیاری از شعارهای انتخاباتی را عمل نکرده هر روز که میگذرد از شعارهای انتخاباتی دورتر می شود مردم ما اهل بصیرتند این مسائل را خوب می فهمند و با کسی عقد اخوت نبسته اند دولت باید خود را از حلقه جریان فتنه نجات دهد و گرنه گرفتار فتنه این جریان قرار خواهد گرفت.

در گیلان بنظرم آقای استاندار میل به درگیری و تنش ندارد می خواهد خدمت کند ذاتا” آدم خوبی است ولی او هم در فشار جریان فتنه قرار دارد بعید است بتواند خود را کاملا” از دام آنها نجات دهد مشاورین محترم ایشان اگر خواهان موفقیت و خیر او هستند باید با مشورت صحیح به وی کمک کنند نگذارند افراد نشانه دار جریان فتنه مراکز حساس مدیریت را بعهده بگیرند همچنان که قبلا” گفته ام بدون شک با عکس العمل شدید مردم ولایتمدار و خانواده های محترم شهدا قرار خواهند گرفت.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان