به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، نظرعلی علیزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تشکیل مجمع جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در تمام شهرستان های گیلان اظهار کرد: در مرکز استان و شهرستان ها تعدادی از کمیته های موضوعی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

وی به تشکیل کانون اقشار مختلف در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان اشاره کرد و افزود: بخش دیگری از کانون های جبهه مذکور در حال تشکیل است.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه تعدادی از کانون ها در جمعیت های هدف فعالیت خود را آغاز کردند، تصریح کرد: نشست هایی در کانون های مذکور برنامه ریزی شده است ضمن اینکه در فرصت پیش بینی شده تمام کانون های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان آغاز به کار می کنند.

علیزاده به برگزاری مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در تهران اشاره کرد و گفت: نمایندگانی از تمام شهرستان های گیلان برای شرکت در مجمع مذکور اعزام شدند و نقش آفرینی خوبی از استان در مجمع داشتند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان از تشکیل پنج کمیته این جبهه در استان خبر داد و بیان کرد: کمیته های گفتمان و محتوا، سیاسی، رسانه، اقشار و نخبگان و فرهیختگان در مرکز استان تشکیل شده و در شهرستان ها در حال شکل گیری است.

وی با اشاره به اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان، خاطرنشان کرد: شورای مرکزی ترکیبی از جوانان، بانوان، ایثارگران و استادان دانشگاه است.

علیزاده به بخش های مختلف شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان اشاره کرد و یادآور شد: کانون ها بخشی از فعالیت جبهه مذکور را تشکیل می دهد و در این کانون ها افراد اعضای هفت نفری را به عنوان هیأت رئیسه انتخاب می کنند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان، انتخاب دبیر و رئیس هر کدام از کانون ها را توسط اعضای کانون ها دانست و اظهار کرد: دبیرخانه فعالیت کمیته ها را پیگیری می کند.

وی به شورای هیأت رئیسه مجمع استانی اشاره کرد و افزود: ترکیبی از خانم ها نیک صفت، بزرگی، ثمری، پوریوسفی و آقابیگی در کانون بانوان عضویت دارند.

علیزاده با اشاره به عضویت جواد شفیعی ثابت، انصار جعفری و سیاوش آقاجانی در کانون جوانان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان، بیان کرد: دو نفر دیگر از دانش آموزان دختر و پسر به کانون مذکور اضافه می شوند ضمن اینکه بخشی دیگر از دانشجویان، دانش آموزان، فرهنگیان و استادان را شامل می شود.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان به حضور حجت الاسلام سید کاظم میرحسینی اشکوری و حجت الاسلام پورمحمد در هیأت رئیسه این جبهه اشاره کرد و گفت: مهندس آقازاده، حقی، علیپور، طاهری، محمدرسول سماکچی، شفیعی، رضا دوست جلالی، علی محمد جلوه و در مجموع حدود 20 نفر در شورای مرکزی هستند و ریاست آن را حجت الاسلام میرحسینی اشکوری به عهده دارد.

وی با دعوت از تمام شخصیت ها برای حضور در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان، تصریح کرد: در مجموع تعداد 200 نفر عضو هیأت مرکزی، کمیته ها، کانون ها و شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان هستند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان