به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، روز یکشنبه دو دیدار پایانی هفته بیست و سوم لیگ برتر در تهران و اصفهان برگزار می شود.

سپاهان - ذوب آهن؛ فرار از بحران در دربی اصفهان 

دربی اصفهان می تواند جذاب و دیدنی از کار دربیاید بخصوص این که هر دو تیم سه باخت متوالی داشته اند. سپاهان آخرین باختش را مقابل پرسپولیس تجربه کرد و ذوب آهن هم سه امتیاز را به استقلال داد. به این ترتیب باید دید کدام یک از این دو تیم ناکام می توانند نوار باخت هایشان را قطع کنند. ذوب آهن البته 4 باخت دارد زیرا در لیگ قهرمانان آسیا هم مقابل الاهلی بازی را به حریف واگذار کرد. دربی اصفهان بعد از یازده سال  در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود و قرار است تعداد صندلی های ورزشگاه بین تماشاگران دو تیم میزبان و میهمان به صورت مساوی تقسیم شود. هر دو سرمربی هم جوان هستند البته عبدالله ویسی تجربه قهرمانی در لیگ برتر را هم دارد اما مجتبی حسینی سرمربی ذوب آهن اولین فصل سرمربیگری اش را تجربه می کند. ذوب آهن 5 پله بالاتر از سپاهان در جدول قرار دارد و ذوبی ها می خواهند در این فصل در لیگ برتر سهمیه آسیایی بگیرند و سپاهان هم به دنبال رتبه تک رقمی است و نمی خواهد در رتبه دهم باقی بماند.

نفت تهران - پرسپولیس؛ نصف ارتش سرخ مقابل علی دایی

پرسپولیس بعد از تساوی مقابل الهلال عربستان و  برد دراماتیک مقابل الوحده امارات به لیگ برتر بازگشته آن هم در حالیکه نیمی از بازیکنانش را در بازی با نفت در اختیار ندارد. حسین ماهینی، وحید امیری، کمال کامیابی نیا و محمد انصاری بازیکنان محروم پرسپولیس در این مسابقه هستند. علیرضا بیرانوند و سیدجلال حسینی دروازه بان و مدافع تیم هم مصدوم هستند و برانکو باید بدون این 6 بازیکن اصلی به مصاف شاگردان علی دایی برود. البته گفته می شود سیدجلال حسینی به بازی می رسد. از سویی دیگر برانکو خودش رامین رضائیان را از تیم کنار گذاشته است. با این حال پرسپولیس همچنان به دنبال برد و تداوم صدرنشینی در لیگ برتر است.

نفت تهران با دو برد متوالی خود را تا رده پنجم بالا کشیده و همچنان تلاش می کند خود را در جمع تیم های بالانشین حفظ کند. تیم نفت فینالیست جام حذفی هم هست. باید دید نصف پرسپولیس می تواند مقابل نفت به پیروزی برسد یا علی دایی از برانکو و پرسپولیس امتیاز می گیرد. نفتی ها در روزهای گذشته برای دریافت مطالبات شان چندباری دست از تمرین کشیدند و حتی به سراغ رئیس فدراسیون فوتبال هم رفتند. با این حال در 90 دقیقه بازی آنها مشکلات مالی خود را فراموش می کنند. در بازی رفت پرسپولیس 3 بر صفر پیروز شد اما در این مسابقه دو گلزن بازی رفت غایبند. کمال کامیابی نیا و حسین ماهینی محرومند و فقط مهدی طارمی در ترکیب پرسپولیس در این بازی حضور دارند.

اسامی داوران و برنامه هفته بیست و سوم

اسامی داوران و برنامه مسابقات هفته بیست و سوم

شنبه 14 اسفند 95

استقلال خوزستان – ماشین سازی تبریز ساعت 16 ورزشگاه غدیر اهواز

علیرضا فغانی – محمدرضا مدیرروستا – جعفر مهاجر – محمد ملکی – ناظر: خداداد افشاریان

استقلال تهران – سیاه جامگان مشهد ساعت 17:25  ورزشگاه آزادی تهران

محمدحسین زاهدی فر – محمدرضا ابوالفضلی – حمید غمزه – کوپال ناظمی – ناظر: مسعود عنایت

یکشنبه 15 اسفند 95

فولاد مبارکه سپاهان – ذوب آهن اصفهان ساعت 16 ورزشگاه نفش جهان اصفهان

تورج حق وردی – حسین طالقانی – فرهاد مروجی – پیمان فرخی مهر – ناظر: اسماعیل صفیری

نفت تهران – پرسپولیس ساعت 17:25  ورزشگاه تختی تهران

رضا کرمانشاهی – بابک داوری – رحیم شاهین – رضا عادل – ناظر: محمدرضا فلاح

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان