به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، محمدحسین اصغریان عصر روز شنبه در جلسه شورای اداری که در فرمانداری لنگرود برگزار شد، گفت: درختکاری یکی از واجبات و سنت های حسنه ای است که در کشور رایج شده است و لازم است با کاشت نهال در ایجاد فضای سبز و حفظ و نگه داری محیط زیست کوشا باشیم.



 



معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان با اشاره به فرارسیدن نوروز باستانی، اظهار کرد: باید شهر و روستاها را برای حضور مسافران آماده و با چهره گشاده از آنان پذیرایی کنیم.



 



وی بابیان اینکه حضور مسافران و گردشگران موجب رونق و چرخش اقتصادی نیز می شود، افزود: خواسته یا ناخواسته اقتصاد دنیا به سمت گردشگری سوق داده شده است و با توجه به ظرفیت بالای کشور ما نیز می توانیم درزمینهٔ گردشگری به رونق اقتصادی دست یابیم.



 



اصغریان یکی از مهم ترین بحث در یک سال آینده را موضوع انتخابات دانست و عنوان کرد: بهترین راه بیمه کردن کشور در برابر دشمن حضور مردم در تمام عرصه ها و پشتیبانی از نظام و انقلاب است.



 



معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان بابیان اینکه هر کاری که موجب دلسردی مردم شود گاه نابخشودنی است، گفت: برخی افراد دوست دارند تا با تخریب دولت و جدا دانستن دولت از نظام به اهداف خود دست یابند که باید در این زمینه هوشیار بود.



 



وی تأکید کرد: اگر بخواهیم هر دولتی را به بهانه هایی تخریب کنیم چیزی از نظام باقی نمی ماند.



 



اصغریان تشریح اقدامات نظام برای مردم را ضروری دانست و اظهار کرد: اقدامات دولت ها در هر دوره ای مربوط به جناح خاصی نیست و همه آن ها در راستای اهداف انقلاب و نظام است.



 



معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان با اشاره به مذاکرات، عنوان کرد: در برجام تمام خواسته های ایران محقق نشد ولی مذاکره معادلات صفر و یک کامپیوتر نیست که وضعیت را به صورت عدد مشخص کنیم ولی بی تأثیر نیز نبوده است.



 



وی افزود: یکی از آرزوهای رهبر معظم انقلاب درزمینهٔ بهداشت و درمان بود که در این خصوص اقدامات خوبی انجام شده است که هزینه پرداختی بیمارانی روستایی 3 درصد و شهری 6 درصد است.



 



اصغریان بابیان اینکه دولت برای خدمات رسانی به مردم تلاش می کند، گفت: این معنی آن نیست که کسی بیکار نیست یا همه مشکلات حل شده است ولی در همه جای کشور دولت در حال تلاش و فعالیت است.



 



معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان تأکید کرد: وظیفه داریم که به مردم اطمینان دهیم که امانت داری در صندوق ها انجام می شود و مردم نیز با بصیرت خود و حضور پرشور درصحنه انتخابات به کاندیدا مردمی و انقلاب روی دهند.



 



وی اظهار کرد: بیان خدمات نظام به نفع دولت خاصی نیست بلکه به نفع مملکت جهت آگاهی مردم از خدمات رسانی خدمتگزاران انقلاب به مردم است و دولت ها نیز در راستای اهداف انقلاب تلاش می کنند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان