با توجه به معرفی مدیران صومعه سرایی برای شهرستان ماسال به نظر می رسد مسئولان شهرستان باید به فکر تأمین یک دستگاه اتوبوس برای جابجایی این مدیران به ماسال باشند.

به گزارش لنگرنیوز ، ماسال نیوزنوشت : با وجود تأکید نماینده مردم ماسال، رضوانشهر و تالش در مجلس شورای اسلامی مبنی بر انتصاب مدیران بومی در تالش بزرگ، انتصاب مدیران غیر بومی و علی الخصوص صومعه سرایی نشان از عدم تحقق این وعده انتخاباتی می دهد.

اخیرا اخبار بسیار موثقی مبنی بر معرفی افراد جدید اصلاح طلب (و نه اعتدالی) از صومعه سرا برای انتصاب در مسئولیت بخشداری بخش مرکزی ماسال و معاونت فرمانداری شهرستان به گوش رسیده است.

این در حالی است که هم اکنون بسیاری از مسئولیت ها در شهرستان ماسال از جمله فرمانداری، ورزش و جوانان، منابع طبیعی، ثبت احوال و ... به دست صومعه سرایی هاست و در سایر ادارات هم بیشتر افراد غیر بومی دارای مسئولیت هستند.

به این ترتیب می تواند پیشنهاد داد یک دستگاه اتوبوس برای جابجایی مدیران از صومعه سرا به ماسال از سوی مسئولان زیربط در نظر گرفته شود تا گامی نیز در جهت کاهش مصرف سوخت و افزایش استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی برداشته شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان