500 اصله نهال در کومله کاشته می شود

۱۳۹۵/۱۲/۱۶ ۱۰:۰۸ چاپ کد خبر: 77272
شهردار کومله در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر گفت: محیط زیست به عنوان یکی از نیازهای اصلی انسان ها به شمار می رود و اگر محیط زیست ما دچار مشکل شود، سلامت جامعه و مسائل اجتماعی و حتی امنیت اجتماعی درخطر می افتد.

 

علی شفیعی با تأکید بر ضرورت مشارکت مردم در ایجاد فضای سبز و حفظ محیط زیست، اظهار کرد: درختکاری فقط مختص به روز 15 اسفند نیست بلکه به عنوان روزی مختص برای ارزش درخت و شناخت فایده های آن است تا توجه خود را نسبت به این نعمت خدادادی بیشتر کنیم.

 

وی با اشاره به مشارکت شهرداری کومله با اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لنگرود در هفته منابع طبیعی، افزود: 500 اصله نهال از گونه های نارنج، کاج، سرو، افرا، بلوط و اقاقیا در هفته منابع طبیعی در حومه شهر کومله کاشته می شوند.

 

شهردار کومله با تأکید بر ترویج فرهنگ درختکاری و حفظ و احیای جنگل ها، عنوان کرد: ما باید در تمامی روزهای سال امانت دار منابع طبیعی باشیم و این امر را مختص به هفته های خاص ندانیم.

 

شفیعی گفت: آگاهی دادن و آموزش همگانی در این زمینه محیط زیست و منابع طبیعی و خدادادی می تواند موجب آگاهی بیشتر جامعه و درنتیجه دور ماندن تهدید و تخریب عرصه های منابع طبیعی می شود.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان