به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، آیت الله حسین نوری همدانی صبح امروز در جلسه درس خارج فقه خود که در شبستان مسجد اعظم قم برگزار شد با اشاره به اینکه امنیت، عدالت و معیشت مسائلی است که حکام باید برای مردم فراهم کنند اظهار داشت: معیشت دغدغه جدی مردم است، گرانی بیداد می کند و به جز یک طبقه مرفه در جامعه،  عمده مردم از گرانی رنج می برند.

مرجع تقلید شیعیان بابیان اینکه تفاوت سطح طبقاتی سبب شده که مردم با حقوق 1 میلیون تومان نمی توانند امور خود را بگذرانند افزود: گرانی مصیبی برای مردم در سطوح متوسط به پایین است.

استاد برجسته حوزه علمیه با تأکید بر اینکه اشرافی گری خطری برای جامعه است خاطرنشان کرد: عده ای با اشرافی گری و با این خوی خود برای مردم خدمتی انجام نمی دهند در رفاه به سر می برند درحالی که این نظام را فقرا و مردم عادی به پیروزی رساندند این طبقه اگر در مضیقه باشند مصیبتی برای جامعه است.

وی با انتقاد از سختی معیشت عمده افراد جامعه گفت: مسئولان جامعه باید از اشرافی گری بپرهیزند و از تفاوت جدی در پرداخت حقوق اقشار جامعه پرهیز شود، مسئولان باید به فکر برطرف کردن تنگناهای مالی و اقتصادی مردم باشند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان