به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سیدرضا جوادپور در گفتگو با خبرگزاری بین المللی کاسپین با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شهر و روستا در اردیبهشت سال آتی اظهار کرد: مطابق برنامه های ابلاغی ما نسبت به تهییه مقدمات و برنامه ریزی های لازم برای حسن برگزاری انتخابات اقدام کردیم.



وی با بیان اینکه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در شهرستان لنگرود بیش از هزار نفر خواهند بود گفت: این افراد در قالب هیأت های باجرایی، بازرسی، نظارتی، اطلاعاتی، انتظامی، امنیتی و پشتیبانی در برگزاری انتخابات مشارکت خواهند داشت.



فرماندار لنگرود انتخابات را نشانه عظمت مردم ایران دانست و گفت: ما در برگزاری انتخابات بدنبال اجرای دقیق قانون، مقررات و آیین نامه های برگزاری آن هستیم و تلاش ما پیاده سازی منویات مقام معظم رهبری و دولت در برگزاری سالم انتخابات است، پس در انتخابات دنبال نتیجه نیستیم و هدفمان عمل به وظیفه است.



جوادپور گفت: تلاش ما بر این است تا زمینه را برای همه کسانی که واجد شرایط رای دادن هستند فراهم کنیم که بر اساس احساس تکلیف و وظیفه دینی، ملی و اجتماعی پای صندوق های رای حاضر شوند و مشارکت حداکثری را شاهد باشیم.



وی به وجود طرح با عنوان تقویت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خبر داد و گفت: فراهم کردن آمادگی عمومی برای شرکت در انتخابات، دعوت و تشویق افراد برای ثبت نام و کاندیداتوری در انتخابات شهرها و روستاها و مشارکت حدکثری برای شرکت با شور و امید در انتخابات از اهداف این طرح است.



وی خاطر نشان کرد: مردم مطمئن باشند اجازه نخواهیم داد عواملی که بر اساس قانون تکلیفی در برگزاری انتخابات ندارند در انتخابات مداخله کنند، استفاده از امکانات دولتی، حضور نظامیان و سایر افرادی که قانونا اجازه دخالت در انتخابات را ندارند و افرادی برای انتخابات ممنوع است و تاکید دولت و استاندار گیلان هم به این موضوع بسیار زیاد می باشد.



فرماندار لنگرود از وجود تعامل مناسب بین دستگاه های اجرایی، نظارتی و بازرسی انتخابات در این شهرستان خبر داد و خطاب به داوطلبان انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا گفت: این افراد از هم اکنون گواهی عدم سوء پیشینه خود را تهیه کنند زیرا این گواهی از مدارک ثبت نام برای داوطلبان انتخابات است.



جوادپور با بیان اینکه پیش نیازهای انتخابات در حال فراهم شدن است گفت: مراقبت و پیشگیری از تبلیغات زودهنگام هم جزو برنامه های ماست، در اجرای قانون با کسی تعارف نداریم و با دقت قانون انتخابات را مورد عمل قرار می دهیم.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان