وابستگی دولت به نفت اشتباه بزرگ است

۱۳۹۵/۱۲/۲۲ ۱۰:۲۰ چاپ کد خبر: 77496
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، عمران علیزاده دیشب در نخستین همایش گفتمان جبهه مردمی انقلاب اسلامی شهرستان رضوانشهر اظهار کرد: اسلام نخستین دین در تمام ادیان بشری محسوب می شود که برنامه کاملی برای زندگی بشری ارائه کرده است.  

وی به مدیریت کامل جهان اسلام توسط آمریکا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: آمریکا با در اختیار داشتن حکومت های وابسته به خود در کشورهای بزرگ اسلامی به طور عملی مدیریت جهان اسلام را در اختیار گرفته بود.

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی رشت با بیان اینکه انقلاب اسلامی با تکیه بر اسلام، انقلاب و ایرانی بودن موفق شد برای نخستین مرتبه در جهان مدیریت درون سرزمینی کشور را از دست آمریکا خارج کند، تصریح کرد: در مدت 38 سال گذشته موج انقلاب اسلامی به نقطه ای رسیده که این پرسش بزرگ بین کشورهای اسلامی، نخبگان و مردم این کشورها و حتی حاکمان آنها مطرح می شود آیا می توان بدون مدیریت آمریکا کشور را اداره کرد.

علیزاده، جمهوری اسلامی ایران را تنها تکیه گاه جهان اسلام خواند و بیان کرد: انقلاب اسلامی می تواند تمدن اسلامی را در مقابل تمدن غرب که نگاه سلطه گری بر تمام دنیا دارد، ایجاد کند.

وی، در ادامه نفت را کالای سیاسی عنوان کرد و گفت: وابستگی دولت به نفت اشتباهی بزرگ است زیرا قیمت و میزان فروش آن در داخل کشور تعیین نمی شود بلکه از بیرون از مرزها این اتفاق می افتد.

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی رشت با اشاره به اینکه نابسامانی اقتصادی در تمام مراودات اقتصادی کشور نمایان شده است، خاطرنشان کرد: تنها راهکار برون رفت از مشکل مذکور اجرای اقتصاد مقاومتی است.

علیزاده، اقتصاد مقاومتی را برنامه ای جامع و کامل برای برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی و رسیدن به خودکفایی خواند و یادآور شد: به منظور اجرای اقتصاد مقاومتی هیچ بهانه ای برای چشم امید داشتن به خارج از کشور مورد قبول نیست.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان