به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، جانشین پلیس راهور ناجا گفت: تا روز گذشته 145 نفر در جاده های کشور به علت تصادفات جان خود را در صحنه حادثه از دست داده اند.
سردار "موسی امیری " در حاشیه بازدید از ایستگاه پلیس راه رشت انزلی، با مهمان نواز خواندن مردم گیلان، گفت: با همکاری و تعامل پلیس و سایر دستگاه ها، تلفات تصادف در شهرهای استان گیلان به صفر رسیده و میزان تصادفات در جاده های استان کاهش یافته است.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در ٢٩ اسفند و اول فروردین تردد بیشتر از حد انتظار بوده، بیان داشت: آرامش و امنیت راه ها تنها با مشارکت مردم ممکن خواهد شد. وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر در بسیاری از راه های کوهستانی شمال و شمال غرب کشور شاهد بارش برف هستیم، خاطرنشان کرد: صبر و حوصله در سفر، بسیاری از خطرات را کاهش خواهد داد. جانشین پلیس راهور ناجا با بیان اینکه بی احتیاطی و عدم توجه به جلو کشته شدن ١٤٥ نفر و مجروح شدن دو هزار و ٩٥٠ نفر در روزهای گذشته را در پی داشته است، اظهار داشت: این آمار زنگ خطر را برای جامعه به صدا درآورده است. سردار موسی امیری با اشاره به اینکه استان گیلان جزو استان های قرمز کشور در زمینه تصادف موتورسیکلت است، تصریح کرد: روش های بازدارنده در این خصوص کافی نیستند و باید روش آموزش و فرهنگسازی را در پیش گرفت. جانشین پلیس راهور ناجا با تاکید بر اینکه حجم سفرهای نوروزی در روزهای گذشته از همیشه بیشتر بوده است، خاطرنشان کرد: از شروع تعطیلات تا امروز در استان گیلان شاهد گره ترافیکی خاصی نبوده ایم.
سردار امیری با تصریح بر اینکه آمارهای اخیر در زمینه تصادفات هشدارآمیز هستند، اظهار داشت: راننده ها باید با التزام به قوانین، از تلخ شدن کام خانواده ها در نوروز جلوگیری کنند.
این مقام ارشد انتظامی تلاش شبانه روزی مأموران پلیس راهور را عامل برقراری ثبات در راه ها دانست و تاکید کرد: با همین مدیریت و همین مجاهدت، نوروز کم حادثه ای را پشت سر خواهیم گذاشت.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان