به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام مهدی صدیق دیروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با تبریک سال جدید با اشاره به رهنمودهای مقام مظعم رهبری در حرم امام رضا (ع) در نوروز جاری اظهار کرد: مسؤولان باید به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عمل کنند.

وی به بخشی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروز جاری اشاره کرد و افزود: مسؤولان باید قدردان حضور یکپارچه مردم در صحنه های مختلف راهپیمایی روز 22 بهمن، اربعین امام حسین (ع) و مناسبت های دیگر باشند.

امام جمعه لنگرود با بیان اینکه مردم با حضور به موقع در صحنه خوش درخشیدند، تصریح کرد: مسؤولان با عمل به نامگذاری سال جاری به عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» باید به فکر تولید و اشتغال جوانان باشند و تلاش کنند کارخانه های تعطیل یا راکد راه اندازی شود.

صدیق، پرداخت تسهیلات به منظور راه اندازی واحدهای تولیدی را تاثیرگذار دانست و بیان کرد: چرخ اقتصاد کشور باید شکوفا شود و با حمایت از تولیدات داخلی از اشتغال جوانان حمایت کنیم.

وی به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: اقشار مختلف مردم با تعامل و همدلی در صحنه انتخابات حضور داشته باشند و از تخریب و تهمت پرهیز کنند زیرا این رفتار موجب شادی دشمن می شود.

امام جمعه لنگرود با تأکید براینکه مردم با تبعیت از ولایت پای صندوق های رأی حضور پیدا می کنند، متذکر شد: مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات سیلی محکمی به دشمن می زنند و کشور را در دنیا سربلند می کنند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان