به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، نویسنده و کارگردان فیلم مستند «بی نشان» در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تولید فیلم مستند «بی نشان» در راستای راویتگری زندگی شهید جاویدالاثر مدافع حرم محمدرضا یعقوبی در گیلان اظهار کرد: فیلم مستند مذکور در زمان 35 دقیقه برای پخش از سیمای ملی ایران تولید شده است.



 

علیرضا جوقه دوست به عوامل اصلی تولید فیلم مستند «بی نشان» اشاره کرد و افزود: مهدی احتشامی تهیه کننده فیلم مستند مذکور است، شهرام پرندآور به عنوان مدیر تصویربرداری، شاهرخ ندایی دستیار تصویربردار و پارسا بشردوست به عنوان صدابردار همکاری می کنند و سعید یعقوبی مسؤولیت مدیر تولید فیلم «بی نشان» را به عهده دارد.





وی با بیان اینکه هادی ساعی، محمد شاهین و علیرضا داستان گروه تدارکات فیلم مستند «بی نشان» را به عهده دارند، تصریح کرد: عباس محمدی مسؤولیت حمل و نقل تولید فیلم مستند مذکور را به عهده دارد.





نویسنده و کارگردان فیلم مستند «بی نشان» از حضور سردار محمدعلی حق بین فرمانده لشکر عملیاتی قدس گیلان در این فیلم خبر داد و بیان کرد:  سید رضا جوادپور فرماندار لنگرود، رضا فخاری معاون فرهنگی ستاد کنگره سرداران، امیران و 8 هزار شهید گیلان، مهدی بشارتی، رضا پورحاجی و خانواده شهید محمدرضا یعقوبی برای تولید فیلم مذکور همکاری و مشارکت کردند.





انتهای پیام/









 



همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان