به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حمید محمدی، سرپرست سازمان حج در گفتگو با برنامه روی خط شبکه خبر گفت: ثبت نام اولیه از واجدین شرایط تشرف به حج تمتع از 23 فروردین ماه آغاز شده و به مدت 10 روز ادامه دارد.

محمدی گفت: با توجه به اینکه یک میلیون و 300 هزار نفر در انتظار تشرف به حج هستند و در سال جاری سهمیه کشورمان افزایش و به بیش از 86 هزار نفر رسیده است، کسانی که تا تاریخ 31 تیرماه 1385 ثبت نام کرده اند می توانند با مراجعه به شعب بانک ملی در سراسر کشور نسبت به انجام مراحل ثبت نام اولیه اعزام به حج اقدام کنند.

سرپرست سازمان حج و زیارت گفت: هم اکنون کارشناسان مسکن سازمان حج و زیارت در شهرهای مکه و مدینه منوره در حال تدارک هتل برای اسکان حجاج هستند و از آنجا که درجات هتل ها و کاروان ها کامل تعیین نشده است، لذا متقاضیان اولویت دار برای اعزام به حج در مقطع بعدی می توانند درجه کاروان خود را انتخاب و مابه التفاوت هزینه ها را با توجه درجه ای که انتخاب می کنند پرداخت کنند و ثبت نام نهایی را انجام دهند. حمید محمدی درباره عمره هم گفت: اعزام عمره گزاران ایرانی به عربستان، تا حد زیادی به تعامل عربستان با حجاج جمهوری اسلامی ایران در موسم حج دارد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : مخالفانی

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان