به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، آیت الله عباس کعبی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به حساسیت و اهمیت خاص این دوره از انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: البته نباید از اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز غافل شد، چه آنکه در این انتخابات نیز باید کوشید که افراد مؤمن و انقلابی و البته کارآمد و شایسته به شوراها راه یابند.

وی بابیان این نکته که دشمنان نظام و انقلاب در شرایط فعلی از هر حربه و برنامه ای برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات استفاده می کنند، افزود: بی شک حضور گسترده و باصلابت مردم در عرصه انتخابات علاوه بر آنکه باعث افزایش اقتدار و عزت کشور می شود، ناکامی مجدد دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب را در پی خواهد داشت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: به لطف الهی مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی از این آزمون مهم و بزرگ نیز همچون گذشته سربلند بیرون آمده و بار دیگر با آرمان های امام و شهیدان در دفاع از انقلاب و کشور تجدید پیمان خواهند کرد.

وی ضمن گلایه مندی از وضعیت نامناسب اقتصادی کشور و انتظارات به حق مردم دراین باره گفت: در شرایط کنونی، مردم دچار مشکلات اقتصادی متعددی ازجمله بیکاری و رکود و فقر هستند و لذا باید مسئولان همگی به دوراز حاشیه سازی به حل سریع مشکلات بپردازند.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: از سویی لازم است کاندیداها به صورت شفاف و مشخص، برنامه ها و طرح های خود را برای حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی کشور بیان کنند تا مردم با در نظر گرفتن دیگر معیارهای کاندیدای اصلح دست به انتخابی بزنند که درنهایت به سود کشور و انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان