به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سردار پاسدار محمدعلی حق بین با بیان اینکه پاسداران نظام، راه امام حسین (ع) را ادامه می دهند اظهار داشت: امنیت پایدار حاکم در منطقه با رشادت های پاسداران در خارج از مرزهای کشورمان اتفاق افتاد.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان روز پاسدار را یاد آور خاطرات شیرین و بعضاً تلخ برای مردم بیان کرد و گفت:  سربازان نظام توانستند بارها و بارها در لباس سبز پاسداری دل مردم را شاد کرده و در مسیر دین جان فشانی کنند.

وی با اشاره به امنیت حاکم بر کشور بیان داشت: امنیت امروز کشور را مدیون تمامی شهدای انقلاب، شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم و پاسدارانی که در دوردست ها  و در خارج از مرزهای ایران اسلامی برای ما امنیت به سوغات می آورند هستیم.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان گفت: پاسداران با پشتیبانی رهبر معظم انقلاب در هر عرصه ای که ورود می کنند عوامل آمریکا و رژیم صهیونیستی را به عقب نشینی وا می دارند.


سردار حق بین با بیان اینکه مردم باید قدردان جوانان پاسدار و شهدا باشند اذعان داشت: پاسداران انقلاب اسلامی با پشتیبانی رهبر معظم انقلاب در هر عرصه ای که ورود می کنند عوامل آمریکا و رژیم صهیونیستی را به عقب نشینی وا می دارند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان هدایت کشور توسط امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را باعث اقتدار ایران دانست و بیان داشت: جرأت مقابله با دشمن در سایه تدابیر و عمل به فرمایشات رهبران نظام اسلامی به دست آمده است.

فرمانده جبهه های مقاومت با اشاره به حضور مردم در تمامی عرصه ها تا به امروز خاطرنشان کرد: حضور مردم در پای صندوق های رای در انتخابات پیش رو می تواند بار دیگر موجب سربلندی ایران اسلامی و دلگرمی سربازانشان در داخل و خارج از مرزها شود.

سردار حق بین امنیت پایدار را گام اول برای محکم کردن پایه های کشور در دیگر زمینه ها خواند و تصریح کرد: امنیت پایدار قطعاً ارمغان آورنده ثروت، قدرت، حفظ منافع ملی و حافظ دین مبین اسلام خواهد بود.

انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان