به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، زنگ سپاس به مناسبت 12 اردیبهشت، سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم صبح امروز(۱۲ اردیبهشت) در مدارس شهرستان لنگرود و به صورت نمادین در دبیرستان شهید رجایی این شهرستان برگزار شد.



 



محمد رضا محمدی، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری لنگرود در این مراسم با تبریک هفته بزرگداشت معلم به نقش مهم و تاثیرگذار معلمان در جامعه اشاره کرد و گفت: همه ما باید این روز را گرامی بداریم چرا که هر آنچه داریم از وجود پربرکت معلمان است که جامعه را هدایت می کنند.



 



وی با اشاره به سالروز شهادت مرتضی مطهری، بنیانگذار فکری جمهوری اسلامی، افزود: آثار مکتوب زیادی از این شهید بزرگوار به جا مانده است به طوری که امام راحل نیز تاکید داشتند همه آثار شهید مطهری را مطالعه کنند.



 



محمدی ادامه داد: هفته بزرگداشت معلم فرصت مناسبی به جهت قدردانی از زحمات معلمان است و هر چقدر جامعه و آموزش و پرورش به معلمان توجه کنند قطعا اثرات آن در سلامت جامعه نمود پیدا می کند.



 



معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری لنگرود در پایان  با تاکید برحضور حداکثری و گسترده در انتخابات 29 اردیبهشت، تصریح کرد: حضور پرشور در انتخابات دشمنان را مایوس و اقتدار جمهوری اسلامی ایران  بار دیگر به جهانیان ثابت می شود.



 



گفتنی است، در اولین روز از هفته بزرگداشت معلم با عنوان " معلم، ولایت مداری و سلوک مطهری" گلباران مزار شهدای فرهنگی شهرستان لنگرود و زنگ سپاس در کلیه مدارس شهرستان برگزار شد.



[gallery columns="1" size="large" ids="79475,79476,79477,79478,79479,79480,79481,79482"]

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان