در حالی که مدیر مسئول این سایت چندی پیش به خاطر همین خبر انقادی اش، مورد واکنش شدید و اهانت این نماینده در رسانه ها قرار گرفت ولی باز هم این نماینده دلش آرام و قرار نگرفته و اقدام به شکایت نموده است.

به گزارش لنگرنیوز به نقل از ۸دی نیوز، یکی از پایگاه های خبری تحلیلی استان گیلان که در زمینه تولید اخبار، خصوصاً دفاع مقدس تاکنون خوش درخشیده است، مورد شکایت یکی از نمایندگان پر ادعای گیلان قرار گرفت.

این نماینده مردم شهر … در مجلس شورای اسلامی به دلیل انتشار خبری که به انتقاد از عملکردش می پرداخت اقدام به شکایت علیه مدیر مسئول این سایت نمود و نشان داد در حالیکه وی در مقایسه با دیگر نمایندگان گیلانی بیشترین حجم انتقادهای تند به شخصیت های استانی و کشوری (البته افراد غیر همسو با جناب نماینده!) را در کارنامه خود دارد، طاقت شنیدن کوچکترین انتقادی را ندارد.

در حالی که مدیر مسئول این سایت چندی پیش به خاطر همین خبر انتقادی اش، با واکنش شدید و اهانت این نماینده در رسانه ها مواجه شد، ولی باز هم این نماینده دلش آرام و قرار نگرفته و اقدام به شکایت نموده است.

ایجاد و راه اندازی سایتهای همسو با خود (نماینده) و رایزنی با مدیر مسئولان سایتهای مستقل استانی از یک سو و تهدید رسانه های منتقد با شکایت و فشار از سوی دیگر، اقدامات رسانه ای این آقای نماینده می باشد.

نکته قابل تأمل این است که یکی از موارد شکایت وی خبری است که نشان می داد این نماینده به دنبال “تطهیر چهره حامیان فتنه ۸۸″ است.

لازم به ذکر است این نماینده گیلانی اولین بارش نیست که از یک سایت ارزشی استان شکایت نموده است و سابقه شکایت از برخی شخصیت های مطرح استان را نیز در کارنامه خود دارد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان