به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت شعبانپور عصر دیروز در جلسه مدیران آب و برق گیلان تعدادی از وعده هایی را که در دوران دولت روحانی قرار بود اجرایی شود را ذکر کرد و اعتراف کرد که این وعده ها تحقق نیافته است.

به گزارش فارس، شعبانپور در این جلسه از گذشت زمان احداث سد شفارود خبر داد و گفت: به دلیل اینکه از لحاظ دریافت مجوز مسائل زیست محیطی در پیشرفت فیزیکی احداث سد شفارود عقب هستیم در آینده با مشکل مواجه می شویم.

وی، خواستار پیگیری تحقق فاینانس خارجی سد شفارود شد و بیان کرد: تاکنون از محل اعتباراتی که برای آب های مرزی اختصاص داده شده، ریالی به گیلان پرداخت نشده است در صورتی که این استان در ردیف استان های مرزی محسوب می شود.

معاون امور عمرانی استاندار گیلان با اشاره خسارت بارش برف به سیم های برق در سال گذشته، خاطرنشان کرد: طبق توافق بین محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و با آرش کردی مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر قرار شد از محل یارانه ها خسارت مذکور پرداخت شود اما این امر تحقق پیدا نکرده است.

شعبانپور متذکر شد: قرار بود ماهانه ۸۰ کیلومتر از سیم های برق گیلان بازسازی شود اما در اسفندماه سال گذشته تنها ۱۰ کیلومتر انجام شده و هزینه آن را به پیمانکاران بدهکار هستیم و نیاز است این اعتبارات اختصاص داده شود تا شرکت توزیع برق گیلان بتواند بازسازی خطوط را به اتمام برساند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان