به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مهرداد بائوچ لاهوتی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با اشاره به اینکه رهبری معظم انقلاب بر روی بهبود معیشت قشر کارگران تاکید دارند، اظهار داشت: امنیت شغلی یکی از تاکیدات مهم و حائز اهمیت رهبرمعظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه از نظر قوانین کار ما جز کشور های مطرح و ترین در جهان هستیم، افزود:  قوانینی مستحکمی داریم که همه ی جنبه های دفاع از حقوق کارگر در آن گنجانده شده است.
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه قوانین موجود برای جامعه کافی است، گفت: ممکن است در جایی تخلفی صورت بگیرد اما قوانین موجود در مبحث کار و اشتغال جوابگوی جامعه ما است.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قوانین موجود می تواند به اعتماد و اطمینان کارگر کمک بیشتری کند تا این اقشار پر تلاش بتوانند به کار خود ادامه بدهند.
بائوچ لاهوتی با تاکید بر اینکه باید حقوق کارگران محترم شمرده شود، بیان کرد: نباید امنیت شغلی کارگر به خطر بیافتد و یا اینکه ساعات قانونی کار کارگران تغییر کند و یا اینکه حقوق و مزایای کارگران آنچه که مصوب است پرداخت نشود.
این نماینده مجلس ادامه داد: اکنون کارخانجات و شرکت های ما که محصولاتی را تولید می کنند دچار مشکلاتی شده اند که در پی آن موجب حاشیه هایی در حوزه کار و اشتغال شده است.
لاهوتی با بیان اینکه امیدواریم روندی را که در آینده در جهت بهبود شرایط اقتصادی رقم می خورد، آینده کارگران و شاغلان بهتر شود، اضافه کرد: باید شرایطی فراهم شود که هم تولیدکنندگان بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند و هم کارگران بتوانند حق و حقوق خود را که مطالبه به حقشان هم هست به آن برسند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان