به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، محمود شکری عصر دیروز در اجتماع بزرگ حامیان ائتلاف به نفع مردم در محوطه مسجد محمد رسول الله(ص) این شهر انقلاب اسلامی را یادگار امام راحل دانست و اظهار کرد: این انقلاب به واسطه خون شهدا به دست ما رسیده و نباید به دست نااهلان و نامحرمان نظام بیفتد.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی رأی مردم را بزرگ ترین امانت الهی دانست و تصریح کرد: باید این امانت الهی را به کسی دهیم که ظلم آمریکا در دنیا را تشخیص داده، وصیتنامه های شهدا را خوانده و به آموزه های قرآنی عمل می کند.

وی با اشاره به اینکه مردم انقلابی و شهیدپرور ایران به روحانی و امسال روحانی بدهکار نیستند، خاطرنشان کرد: روحانی و امثال روحانی به مردمی که با ایثار، شکم گرسنه و بیکاری در برابر استکبار ایستادگی کردند تا سایه های جنگ از کشور دور شود بدهکار است.

شکری ۲۹ اردیبهشت را روز پیروزی ملت بزرگ ایران در برابر اشرافی گری دانست و اضافه کرد: یک عده از هواداران روحانی می گویند که چرا به دولت روحانی اجازه نمی دهید چهار سال دیگر به مردم خدمت کند غافل از اینکه انقلاب اسلامی ۲۰ سال در دست روحانی و امثال او بود.

وی با بیان اینکه اگر روحانی در چهار سال گذشته برای مردم، قدمی برمی داشت امروز نیاز به این همه تبلیغ نداشت، متذکر شد: در قانون اساسی ریاست جمهوری چهار سال است و در صورت بی کفایتی رئیس جمهور، مردم می توانند رأی اعتماد خود را از او پس بگیرند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهرستان نخبه پرور آستارا جولانگاه مدیران هوس باز، درجه سه و فاسد نیست، افزود: یکی از نمایندگان ادوار گذشته این شهرستان در حمایت از روحانی در بین مردم تالش سکه پخش می کند.

شکری کابینه دولت روحانی را از درون پوسیده دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان روستایی دولت به ویژه دهیاران در حمایت از دولت پوسیده روحانی برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری، روستاییان را با یک مشت حرف دروغ تهدید می کنند تا به روحانی رأی دهند.

وی اضافه کرد: در قانون، حقوق های نجومی وجود ندارد و مسؤولان دولت برای قانونی کردن چپاول ها و زیاده خواهی های خود، اسم دزدی از بیت المال و خزانه را حقوق های نجومی گذاشتند، ما مخالف دولت جمهوری اسلامی نیستیم بلکه مخالف دزدان بیت المال و خائنان به آرای مردم هستیم.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی راهبرد آمریکا برای جنگ و تهاجم فرهنگی را ایجاد فقر و بیکاری در کشور دانست و گفت: این راهبرد توسط دولت پوسیده روحانی در چهار سال اخیر در کشور به خوبی اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه کارخانه های بزرگ گیلان در زمان نوبخت تعطیل شده اند، یادآور شد: به نوبخت و استاندار گیلان پیشنهاد مناظره می دهم تا با حضور در شبکه باران به خیانت هایی که در حق مردم گیلان کرده اند پاسخ دهند.

انتهای پیام

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان