به گزارش لنگرنیوز ، در ادامه روند قطعی های مکرر آب شرب در کوی لاله لنگرود ، نارضایتی مدیر اسبق آموزش و پرورش لنگرود نیز در آمد که رحیم شیخ طاهر با ارسال نامه ای به تحریریه این پایگاه گله مندی خود را از مسئولین به ویژه رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان لنگرود ارسال کردند که متن نامه عینا در زیر آمده است.





به گزارش لنگرنیوز ، در ادامه روند قطعی های مکرر آب شرب در کوی لاله لنگرود ، نارضایتی مدیر اسبق آموزش و پرورش لنگرود نیز در آمد که رحیم شیخ طاهر با ارسال نامه ای به تحریریه این پایگاه گله مندی خود را از مسئولین به ویژه رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان لنگرود ارسال کردند که متن نامه عینا در زیر آمده است.



1



بسم الله الرحمن الرحیم



گله ای درمندانه ازمسئولین شهرستان خصوصا رئیس محترم آب و فاضلاب شهری



از سال 1366 با ساختن خانه ای در کوی لاله انتهای 12 متری جاده چمخاله لنگرود ساکن انجا شدیم ، با چه گرفتاری امتیاز آب شهری گرفتیم و بعد از آن هر سال در چهار فصل دچار کمبود و قطعی آب بوده و حال نیز پس از گذشت 27 سال همچنان با این مشکل دست به گریبان هستیم و هر وقت هم به مسئولین مراجعه کردیم با هزاران دلیل و نشانه عنوان کردند که در صدد رفع مشکل هستیم ، متاسفانه هنوز که هنوز است مردم شریف و بزرگوار خطه موبندان و کوی لاله و انتهای انزلی محله بطرف جاده بازارده و غیره در کم لطفی و بی محبتی مسئولین دست و پا می زنند؟!!



بارها و بارها خودم از شخص امام جمعه محترم حاج آقا صدیق در نماز جمعه شنیدم که مشکل مردم را در خصوص آب مرتفع کنید؟!!ولی گوشی بدهکار نبود!!



نهایتا چون عضور شوذای شهر لنگرود هستم نامه ای تقدیم ریاست شورا کردم و ایشان نیز درخواستی از فرماندار محترم با روسای مرتبط تشکیل جلسه دادند و در ان نامه به ریاست محترم شورای اسلامی شهر لنگرود متذکر شدم که حالا با این مشکلات چنانچه واقعا مقدور نیست مشکل آب حل شود حداقل قطعی آب را زمانبندی کرده و به اطلاع مردم عزیز و بزرگوار برسانید که اب را ذخیره سازی کرده و یا آمادگی لازم را برای قطعی آب در ساعات مذکور را داشته باشند!!



به لطف خدا جلسه گذاشته شد و تصمیماتی هم اتخاد گردید ولی صدها دریغ و افسوس از یک اقدام کوچک آب و فاضلاب شهری !!



هیچ نوع مدیریتی در این خصوص نکردند و نشان به این نشان که امروز 13-5-93 روز دوشنبه از ساعت 9:30 صبح الی 17 عصر که در حال نگارش این مرقومه هستم دهها بار خود و عیال سراغ پمپ آب رفتیم و دریغ از یک سطل آب؟!!



مسئولین بزرگوار : نماینده مردم شریف و پرتلاش لنگرود ، امام جمعه عزیز ، فرماندار مکتبی روی سخنم با شماست ، به استحضارتان برسانم که با اینکه خودم سالها در این نظام مقدس مسئول بودم و با قلم و کلام و غیره می توانم درد دلم را به مسئولین بگویم ولی در عین حال هیچ کاری از دستم در این مورد برای خانواده ام بر نمی آید شما را به خدا به داد مردم این مناطقی که همه روزه با قطعی آب مواجه هستند و دادشان را نیز نمی دانند به کجا ببرند ؟ برسید حداقل به این مسئول محترم آب و فاضلاب بفرمایید که در حد دادن یک اطلاعیه قطعی آب را زمانبندی کرده و به اطلاع مردم برسانندو مردم را به حساب بیاورند که جواب خداوند در محشر بسیار سخت است!!



ولله عاقبه الامور - رحیم شیخ طاهر لنگرودی



عضو شورای شهر لنگرود و یکی از ساکنین کوی لاله



13-5-93

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان