به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، آیت الله موسوی اصفهانی عصر امروز در جمع اعضای ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در همدان اظهار داشت: به همکاری و همراهی شما و انتخاب اصلح توسط شما به خود افتخار می کنم چرا که ما به وظیفه خود عمل کردیم.

 وی افزود: وظیفه ما در انتخابات حضور حداکثری بود پس بدانید که نزد خدای متعال ما به وظیفه شرعی و الهی خود عمل کردیم و کسی که به وظیفه الهی عمل کرده پیروز است.

مدیر حوزه های علمیه همدان با اشاره به تخلفات رخ داده در انتخابات بیان کرد: اگر تنها  10 درصد از گزارش های ارائه شده درباره تخلفات صحیح باشد بدانید افراد متخلف در پیشگاه الهی مسئول هستند و باید پاسخگوی عمل خود باشند.

وی تصریح کرد: مگر سرنوشت 80 میلیون نفر بازیچه است که بخواهیم با یک سری تخلفات آن را به دست افرادی دهیم که اصلح نیستند  و این از نظر ما خیانت بزرگی است.

موسوی اصفهانی عنوان کرد: خداوند در قرآن کریم ما را امر می کند که امانت را به دست اهلش بسپاریم پس شما که در این مسیر قدم برداشته و تلاش شبانه روزی داشتید بدانید به وظیفه خود عمل کردید.

وی درباره برخی اظهار نظرهای رئیس جمهور در سفر به همدان تصریح کرد: این آقا که می گوید افرادی که 38 سال کارشان کشتار بوده می خواهند حکومت را به دست بگیرند و عملکرد قوه قضاییه را زیر سؤال می برد آیا می تواند پاسخگوی عمل خود نزد خداوند متعال باشد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری افزود: من خطاب به این فرد که در نشست خود منکر سند 2030 شده و می گوید "من اگر از همه بگذرم اما افرادی را که درباره سند 2030 حرف زدندحلال نمی کنم" می گویم "کجای کارید آقا، مردمی که رأیشان در انتخابات تضییع شد شما را حلال نمی کنند".

وی بااظهار گلایه مندی از عملکرد برخی نمایندگان مجلس اظهار داشت: این انسجام برابری و برادری فرصت مناسبی است تا ما از نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی دعوت کرده و درباره عملکردشان از آنها سؤال کنیم.

موسوی اصفهانی گفت: بایداز برخی از این افراد که خود را اصولگرا و انقلابی می دانند پرسید چرا درباره سند 2030 اعتراضی نکرده و صدایتان بلند نشد و کار به جایی رسید که رهبری مجبور شدند به این ماجرا ورود و از خود هزینه کنند.

وی تصریح کرد: باید از آقای رئیس جمهور پرسید چگونه است که شما ولایت فقیه، خون شهدا، کف و سوت و غیره را قبول دارید اما در عمل قوه قضائیه را قبول ندارید.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: باید از این آقا که در سخنرانی خود از خاتمی و سران فتنه نام برده و درباره رفع حصر آنها حرف می زند پرسید "آیا در فتنه 88 در کشور حضور داشتید یا خیر و اگر بودید مگر ندیدید که به دنبال براندازی نظام بودند تا جایی که رهبری به ماجرا ورود کرده و خون دل ها خوردند؟".

وی عنوان کرد: مگر نمی دانید که چه کسی این فتنه را انجام داد مگر نه اینکه رهبری فرمودند که فتنه گران خط قرمز ما هستند پس چرا برای جمع آوری رأی حرفی زدید که آنها خوششان بیاید؟

موسوی اصفهانی با اشاره به اینکه برخی در گذشته حرف از آشتی ملی زدند، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب در جواب آنها فرمودند مردم با کسی که در برابر رأی آنها ایستاد و ظهر عاشورا حرمت سیدالشهدا(ع) را شکسته و سران آنها جلویشان را نگرفتند قهر هستند.

وی با تأکید بر لزوم انقلابی بودن نمایندگان در مجلس افزود: نمایندگان ما اگر انقلابی باشند قبل از رهبری وارد این عرصه ها می شوند چراکه آنها حقوق می گیرند تا از حق ما و رهبری دفاع کنند پس چرا این کار را انجام نمی دهند؟

مدیر حوزه های علمیه همدان تصریح کرد: در جلسه بعدی باید نمایندگان را دعوت کرده و درباره این موضوعات از آنها سؤال کرد که "چرا به موضوعات ورود نکرده و حتی پس از تذکر رهبری نیز تا به نتیجه رساندن موضوع آن را دنبال نمی کنید؟".

وی با بیان اینکه باید از نمایندگان پرسید که "آیا در بحث حقوق های نجومی برای برکناری افراد متخلف کاری انجام  دادید یا خیر؟" عنوان کرد: ما اگر در حد توان خود منسجم باشیم می توانیم در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی با زمینه سازی  افرادی را که مکتبی، انقلابی متدین و استکبار ستیز هستند به مردم معرفی و راهی مجلس کنیم تا در سطح کشور اثرگذار باشند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: باید از نمایندگان پرسید چرا در مجلس شورای اسلامی بر اعمال وزرا و رئیس جمهور نظارت نکرده و درباره حرف هایشان از آنها سؤال نمی کنند.

 موسوی اصفهانی با تأکید بر لزوم رسیدگی به تخلفات انجام شده در انتخابات از سوی شورای نگهبان گفت: در برخی ممالک وقتی رئیس جمهور تخلفی انجام دهد از میانه قدرت او را برکنار می کنند چرا که قدرت مردم بسیار زیاد است.

وی با اشاره به ماجرای برکناری بنی صدر، فراری شدن شاه و بیرون کردن مستشاران خارجی از کشور توسط مردم تصریح کرد: مردم ما کسانی هستند که با شکوه تمام از امام(ره) استقبال کرده و به هنگام دستور رهبری بر مشارکت حداکثری به صورت گسترده پای صندوق های رأی حاضر می شوند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با ابراز اینکه "باید مراقب باشیم و توجه داشته باشیم که از خط مستقیمی که رهبری فرمودند تخطی نکنیم" تأکید کرد: در ماه رمضان خودسازی را فراموش نکنیم چرا که این خودسازی ها ما را آماده می کند که در موقعیت های دنیایی خود را نگه داریم.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان