فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود در گفت و گو با خبرنگار لنگرخبر گفت: برابر اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر یک فقره تصادف واژگونی منجر به فوت در بخش شلمان،  ماموران انتظامی بلافاصله جهت بررسی موضوع در محل حاضر که با یکدستگاه خودرو سواری سمند واژگون شده مواجه شدند.

 

سرهنگ حسین نیک فرد با بیان اینکه راننده خودرو خانمی 33 ساله اهل و ساکن لنگرود بود، اظهار کرد: این خودرو در حال حرکت از مسیر شلمان به سمت رودسر بود که از مسیر جاده منحرف و پس از واژگونی از داخل بلوار در سمت لاین مخالف جاده با یکدستگاه خودرو باری برخورد و در نتیجه راننده خودرو سمند در دم فوت می کند.

وی افزود: جسد متوفی به وسیله اورژانس به سردخانه بیمارستان امینی انتقال و صحنه تصادف توسط افسر کارشناس پلیس راه چابکسر بررسی شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود تصریح کرد: علت این تصادف عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده خودرو سمند تشخیص داده شد.

سرهنگ نیک فرد تاکید کرد:  همواره توجه در رانندگی، پرهیز از سرعت غیر مجاز و پیش بینی حوادث ناگوار فراروی رانندگان حین رانندگی نقش بسیار مهمی در پیشگیری از هرگونه حوادث و سوانح رانندگی دارد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان