به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مهرداد بائوج لاهوتی، نماینده مردم لنگرود در مجلس در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاه بزرگی شناخته شده که نه تنها در کشور ما بلکه در بسیاری از کشورها شناخته شده و گسترش پیدا کرده است و به عنوان یکی از دانشگاه های معتبر در حال فعالیت است.

او ادامه داد: این دانشگاه نیاز به مدیریت درست دارد در صورتی که دستخوش بازی های سیاسی می شود و این موضوع به اعتبار آن آسیب می رساند. در دوران مختلف ارتباط خوبی میان دولت و مجلس با دانشگاه آزاد اسلامی وجود داشته و این ارتباط باید قوی تر و بهتر شود تا نگذاریم دانشگاه آسیب ببیند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر ولایتی به درستی به سمت شفافیت سازی در همه موارد حرکت کرده است.

لاهوتی افزود: اگر دانشگاه آزاد اسلامی را محدود کنیم شبیه دانشگاه های کوچکی مانند پیام نور می شود اما اگر می خواهیم دانشگاه آزاد جایگاه خودش را پیدا کند و بتواند یک دانشگاه معتبر و بین المللی باشد باید به فکر توسعه و پیشرفت خود دانشگاه فارغ از نگاه های سیاسی باشیم.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان