وزیر سابق اطلاعات با انتقاد از برخی اظهار نظرها درباره توان دفاعی کشور گفت: آن کسی که می گوید آمریکا ما را یکساعه شکست خواهد داد غلط می کند تو مقاومت این مردم را ندیده ای که این چنین اظهار نظر می کنی.

به گزارش لنگرنیوز به نقل از ۸دی نیوز، حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج سید احمد خمینی(ره) رشت به تشریح مقوله مدیریتی شهدا پرداخت و اظهار کرد: شهدا در عین زنده بودن بر ما مدیریت دارند و بر تربیت نیروها و مسیر انقلاب و اسلام نظارت می کنند .

وزیر سابق اطلاعات با تاکید بر اینکه مسیر شهدا مسیر ولایت است افزود: حرکت در این مسیر نیازمند بصیرت است تا در تشخیص حق از باطل به درستی عمل شود.

وی باتصریح بر اینکه حرکت در مدار حق پر تنش است افزود: این مسیر در طول تاریخ با ریزشهای فراوانی مواجه شده است.

مصلحی با مصداق قرادادن انسانهایی با ویژگی های درخشان که در حرکت به سمت حق دچار لغزش شدند و در میانه راه کم آوردند بیان کرد: نهضت ابا عبدالله برای ما عبرت است تا اجازه ندهیم حادثه کربلا و مسئله عاشورا تکرار شود.

وی با تاکید بر اینکه تاریخ به ما می آموزد که نباید اجازه دهیم ولی مان تنها بماند اظهار کرد: در مسیر انقلاب باید هوشیار باشیم تا آن را گره به افراد نزنیم.

وزیر سابق اطلاعات با تاکید بر اینکه صراط مستقیم نباید با انسانها محک زده شود بیان کرد: چراکه بسیاری از انسانها دچار لغزش می شوند .

مصلحی توقف انقلابهای مصر و الجزایر با طراحی استکبار را مورد تاکید قرارداد و با این توضیح که در فتنه ۸۸ بسیاری از کسانی که سرگروه و پشتیبان بودند از حق اطلاع داشتند افزود: گاهی کینه ها ،حسادتها وعده پست و مقام و ارتباطات با بیگانه اجازه نمی دهد که عمل به موقع و تکلیف الهی را به جا آوریم .

وی با تصریح بر اینکه امام خمینی (ره)با استفاده از تجربه ، تاریخ اسلام و بشریت انقلاب را معماری کرد گفت: معماری امام معماری دقیقی برای استمرار انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه هدف استکبار توقف انقلاب است بیان کرد:استکبار با استفاده از سرویسهای اطلاعاتی توقف انقلاب را دنبال می کند.

وی استراتژی اول دشمنان را در از بین بردن و ریشه کن کردن ساختار انقلاب عنوان و خاطرنشان کرد: نکته مهم این است که خلق و خوی استکبار تحمل ولایت و معماری امام را که عمود بر ولایت است را ندارد.

وی استراتژی دوم دشمن را در فعال کردن سرویسهای اطلاعاتی استکبار دانست و یادآور شد: دشمن با این کار در جهت تغییر هویت انقلاب گام بر می دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای تغییر شاخصهای انقلاب هزینه های بسیاری صرف کرده است افزود: با کمال تاسف بسیاری از نیروهای ما را نیز از راه بدر کرده است.

وی عامل اصلی طراحی سرویسهای اطلاعاتی را انگلستان اعلام و تصریح کرد: در بعد تفرقه و به جان هم انداختن مذاهب انگلیس اول است.

وزیر سابق اطلاعات با انتقاد از برخی اظهار نظرها درباره توان دفاعی کشور گفت: آن کسی که می گوید آمریکا ما را یکساعه شکست خواهد داد غلط می کند تو مقاومت این مردم را ندیده ای که این چنین اظهار نظر می کنی.

وی با اشاره به نفوذ سرویس های اطلاعاتی در سیستم های حکومتی یک کشور گفت: سرویسهای اطلاعاتی در یک فرصت کوتاه اما طلایی به نزدیک ترین فرد به مدیران کلیدی مراجعه و با پیشنهاد مبالغی برای تامین زندگی، از او می خواهند مدیران ضعیف را به کار گیرد و از حضور مدیران قوی در عرصه های اجرایی جلوگیری کند. چراکه افراد ضعیف یا یک تشر همه چیز را می بازند.

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان