مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان از ارسال 320 اثر توسط 22 عکاس از سراسر استان به مسابقه عکس «مسیر مقاومت» خبر داد. به گزارش لنگرنیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه گیلان، روح الله جهاندیده، مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: نخستین مسابقه عکس «مسیر مقاومت» به مناسبت روز جهانی قدس به صورت استانی برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال خوب عکاسان استان از این مسابقه عکس، تصریح کرد: بیش از 320 اثر از 22 عکاس به دبیرخانه مسابقه عکس «مسیر مقاومت» ارسال شده است.

جهاندیده تاکید کرد: از مجموعه آثار عکس رسیده به دبیرخانه مسابقه، 261 اثر در بخش حرفه ای و 59 اثر در بخش غیر حرفه ای یا موبایلی بوده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه تعدادی از آثار از استان های دیگر مانند تهران و مشهد به دبیرخانه مسابقه عکس «مسیر مقاومت» ارسال شد، تاکید کرد: ضمن تشکر از عکاسان سراسر کشور برای پوشش تصویری روز جهانی قدس، متاسفانه به علت استانی بودن فراخوان، از شرکت این آثار در مسابقه معذوریم.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی برگزاری این مسابقه پوشش گسترده رسانه ای راهپیمایی روز جهانی قدس در گیلان بوده است، تصریح کرد: معیار و اولویت اصلی در انتخاب عکس های برتر، سوژه و محتوای بصری آثار می باشد.

جهاندیده خاطرنشان کرد: بررسی آثار ارسالی در مرحله مقدماتی قرار دارد و نتایج به زودی از طریق روابط عمومی بسیج رسانه به اطلاع شرکت کنندگان می رسد.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان اذعان کرد: پیام اصلی تصاویر ارسالی به دبیرخانه مسابقه نشان دهنده این است که جوانان و بسیجیان ایران دیگر به تظاهرات و بیانیه قانع نبوده و خواستار اقدام عملی برای نابودی صهیونیسم هستند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان