به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، طی شمارش مجدد صندوق های شورای شهر کومله تغییراتی در نتایج اعضا اصلی و علی البدل شورای شهر ایجاد شد.

 

طبق این شمارش مائده هاشمی که با ۸۳۰ رأی عضو علی البدل بود به عنوان عضو اصلی و محمدعلی اقتصاد که با ۸۴۴ رأی عضو پنجم شورای شهر بود با کاهش آرا به عنوان عضو علی البدل شورای شهر کومله معرفی شد.

 

بر طبق شمارش مجدد صندوق های رأی شورای شهر کومله، حسن امیدی راد، مسلم نیک نام کومله، صادق عظیمی کومله، آقای ساسان معصومی کومله  مائده هاشمی به عنوان اعضا اصلی و  محمدعلی اقتصاد، مهدیه رزاقی لنگرودی، قاسم احمدپور کومله به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر انتخاب شدند.

 

شمارش مجدد صندوق های رأی شهر کومله به درخواست تعدادی از کاندیداها از ستاد انتخابات انجام شده بود و نکته جالب اینجاست که مائده هاشمی و محمدعلی اقتصاد جزو درخواست کنندگان برای بازشماری مجدد صندوق های رأی نبودند.

 

این در حالی است که تعدادی از کاندیداهای شورای شهر لنگرود نیز درخواست بازشماری آرا صندوق های رأی را داشتند ولی به این درخواست کاندیداهای لنگرود تاکنون ترتیب اثری داده نشده است.

 

این تغییرات در حالی انجام شد که فرمانداری لنگرود طی اطلاعیه ای در 11 خردادماه جاری صحت انتخابات شورای شهر کومله را تائید کرده بود.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان