به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، شب قدر یا لیله القدر شب نزول قرآن و مقدر شدن امور یک ساله انسان هاست و خداوند متعال  از آن به بزرگی یاد کرده و سوره ای نیز به نام " سوره قدر" را نازل فرمود و عبادت در این شب برتر از عبادت هزار ماه است.



 



در چنین شبی است که از آسمان باران" انا انزلناء " جاری می شود و ما نیز باید برخیزیم و بیدار باشیم و بر سجاده دعا بنشینیم و به درگاه خداوند متعال التماس و استغفار کنیم.



 



امشب سفره  رحمت الهی باز است و فضا نیز آماده است که به راز و نیاز با خدایت بپردازی و این فرصت طلایی را برای بخشایش گناهانت از دست ندهی.



 



حجت الاسلام و المسلمین محمد امیری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنگرود در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: لطف و رحمت خداوند در شب های قدر شامل همه بندگان می شود و خداوند در چنین شبی همه لوازم تقرب و توبه را فراهم ساخته تا بشر از آن به نحو مطلوب استفاده کند.



 



وی از برگزاری مراسم احیای شب قدر در 160 مسجد شهرستان لنگرود خبر داد و افزود: ویژه  برنامه های شب قدر از ساعت 22 تا دو بامداد با برگزاری نماز شب قدر، قرائت دعای جوشن کبیر، قرائت قرآن  و مراسم بک یا الله ادامه دارد.



 



حجت الاسلام امیری ادامه داد: مراسم احیای شب قدردر بیش از ده مسجد شهرستان لنگرود از جمله مسجد جامع، شهدا و بازار تا سحر برقرار است.



 



رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنگرود خاطرنشان کرد: در اولین شب قدر که مصادف با شب 19 ماه مبارک رمضان است ویژه برنامه های این شب در تمام مساجد شهرستان برگزار و قرآن به سرگرفتن و طلب آمرزش از جمله اعمال این شب پرفضیلت است که  در هر سه شب از شب های قدر برگزار می شود.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان