به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سرهنگ سید حبیب حسینی، فرمانده سپاه ناحیه لنگرود در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: بعد از 38 سال از عمر پربرکت نظام جمهوری اسلامی ایران روحیه استکبارستیزی در بین مردم و مسئولین نه تنها کمتر نشده است بلکه هر سال با بصیرت و آگاهی بیشتری تداوم دارد.



 



وی جمهوری اسلامی را تنها پرچمدار دفاع از حقوق مظلومین و محرومین جهان و پرچمدار دموکراسی واقعی در جهان عنوان کرد و افزود: امام راحل در خصوص اهمیت روز قدس فرمودند" روز قدس روز حکومت اسلامی است روزی است که باید به ابرقدرت ها فهماند که دیگر آنها نمی توانند در ممالک اسلامی پیشرفت کنند و روز اسلام است ...".



 



سرهنگ حسینی با تاکید بر اینکه صحنه را باید برای حضور گسترده تر همه ملت فراهم کنیم، تصریح کرد:فراخوانی همه آحاد مردم، بسیجیان، رزمندگان و دوستداران ولایت برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، اطلاع رسانی در سطح شهر، تبلیغات محیطی از جمله اقداماتی است که باید انجام شود.



 



فرمانده سپاه ناحیه لنگرود در خصوص تهیه سیستم صوتی مناسب و اینکه سیستم صوتی موجود جوابگو حجم زیاد جمعیت نیست، تصریح کرد: متاسفانه تاکنون توفیقی در این خصوص حاصل نشده و امیدواریم فرماندار محترم پیگیر این موضوع باشند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان