به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مهدی عبدالملکی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در مورد تحریم های اخیر، گفت: اخیرا شاهد صحبت ها و جنجال آفرینی هایی از آقای روحانی هستیم که متاسفانه خاطرات تلخی را برای مردم یادآوری می کند و مردم با نگرانی می پرسند دوباره بناست چه بلایی سرمان بیاید؟

وی ادامه داد: دولت روحانی یک چندوجهی کاذب است. اساسا دولت بازدهم غیر از وجه اقتصادی خود که آن هم به شدت فلج است، وجه عملکردی و رویکردی دیگری ندارد.

عبدالملکی تاکید کرد: متاسفانه تجربه شده که هرگاه رئیس جمهور بر حاشیه سازی با مباحث فرهنگی و سیاسی و اجتماعی و غیره اصرار می ورزد، در پشت ماجرا مشغول یک پروژه محرمانه ای است که با اقتصاد کشور ارتباط دارد و این محرمانه ها چیزی نیست جز سرپوشی، شکست های پی در پی سیاست های اقتصادی دولت متبوع وی یا پیش بردن برخی معاهدات که اقتصاد ما را از اینکه هست، بیمارتر می کند.

این فعال دانشجویی گفت: واقعا در خور شان یک رئیس جمهور نیست که در صفحات منتسب به خود آن هم با اوضاع تحریم های نجومی فعلی و اوضاع بد اقتصادی بانک ها، تمام همتش را بر زنده نگه داشتن صدای ربنای فلان خواننده بگمارد.

وی تاکید کرد: روحانی خودش می داند که این ماجرا جدای از اشتباه بودنش صرفا یک جنجال است. ما هم می دانیم که پرداختن به بعضی مسائل غیر اولویت در ساختار وزارت خانه ها صرفا یک عامل پرت کردن حواس منتقدین و نماینده ها و اذهان عمومی است.

عبدالملکی اضافه کرد: روش جنجال آفرینی های پوشاننده ای که روحانی در مسئولیت های امنیتی خودش به خوبی فراگرفته دیگر قدیمی و منسوخ شده و نیاز است این تذکر دلسوزانه را به وی بدهیم که حداقل تاکتیک قدیمی خودش را عوض کند.

وی گفت: هر چه هجمه این حاشیه سازی ها بیشتر می شود متوجه می شویم که حجم محرمانه ها، شکست ها و فشارهای اقتصادی بیشتر است. این را هم باید مجددا به دولتمردان تذکر دهیم که خیالشان راحت باشد، ما حواسمان هست! قرارداد گازی ترکیه و معاهده پاریس را از یاد نبرده ایم.

این فعال دانشجویی افزود: آقای روحانی ما می دانیم که با وضع تحریم های جدید دیگر نه روح و نه جسم برجام هیچکدام باقی نخواهند ماند. ما هم مانند شما شاهد از ریشه کندن این درخت گلابی برجام توسط طرف غیر قابل اعتماد غربی هستیم. اما به جای پرت کردن حواس مردم که رفتاری خلاف اخلاق و اصول حکومت داری در اسلام است منتظر اقدام متناسب و عذرخواهی شما و بازگشت از آن رویکرد اشتباه اعتماد به دشمن هستیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی گفت: آقای روحانی وضع اقتصاد و معیشت مردم و کشور اصلا خوب نیست. از جنجال آفرینی های بیهوده دست بردارید و به فکر کشور و اصلاح سیاست هایتان باشید. حجم مشکلات را با هجمه جنجال آفرینی ها نپوشانید بلکه بنا بر شعارتان تدبیر کنید.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان