به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر،مجله فوربس در جدیدترین گزارش خود به معرفی پردرآمدترین هنرمند جهان پرداخته است. در این فهرست رتبه اول و دوم به دو خواننده بسیار معروف متعلق است و رتبه سوم به خالق هری پاتر! جایگاه پنجم را مجددا یک خواننده رپ از آن خود کرده است و رتبه پنجم هم به رونالدو فوتبالیست محبوب پرتغالی اختصاص یافته است. در این نوشتار با ما همراه باشید تا پردرآمدترین هنرمند جهان را بشناسید.  

۱. دیدی خواننده رپ آمریکایی

۵ پردرآمدترین هنرمند جهان را بشناسید خواننده رپ آمریکایی شان جان کامز (Sean John Combs) که با نام دیدی مشهور است در رتبه اول به عنوان پردرآمد ترین هنرمند جهان معرفی شده است. او رپر، بازیگر و طراح مد آمریکایی است و برنده سه جایزه گرمی و دو جایزه ام تی وی است. شان در ابتدا کار خود را با نام پاف ددی آغاز کرد اما در سال ۲۰۰۵۵ نام خود را به دیدی تغییر داد. وی هم اکنون در گروه دیدی-درتی مانی نیز فعالیت دارد. پی دیدی همچنین در دنیای بیزنس فعال است و در سال ۱۹۹۸ برند لباس خود را به نام «شان جان» وارد بازار کرد. به گفته فوربز «پی دیدی» در یک سال گذشته ۱۳۰ میلیون دلار درآمد داشته است. اکثر این در آمد از تور کنسرتی او و سرمایه گذاری اش در یک برند وودکا و البته فروش ۷۰ میلیونی از کلکسیون لباس این هنرمند به نام «شان جان»به دست آمده است.

 ۲. بیانسه خواننده آمریکایی

۵ پردرآمدترین هنرمند جهان را بشناسید مطلب مرتبط: ۱۰ ثروتمندترین آدم های دنیا در ۲۰۱۶ بعد از دیدی پردرآمدترین هنرمند جهان بیانسه جیزل نولز-کارتر (Beyoncé Giselle Knowles-Carter) خواننده، ترانه سرا و هنرپیشه آمریکاییاست. او در طول فعالیت ۱۹ ساله اش، بیش از ۱۰۰ میلیون اهنگ را به به عنوان خوانندهٔ تک و بیش از ۶۰۰ میلیون با گروه دستینیز چایلد، فروخته است و به این ترتیب یکی از پرفروش ترین خوانندگان تمام تاریخ است. او ۲۲۲۲ جایزهٔ گرمی را برنده شده است و یکی از بیشترین نامزد شدگان زن تاریخ گرمی است.

۳. جی کی رولینگ خالق هری پاتر

۵ پردرآمدترین هنرمند جهان را بشناسید مطلب مرتبط: ۱۰ ثروتمندترین افراد جهان در رتبه سوم این فهرست خانم جوآن “جو” رولینگ ( Joanne “Jo” Rowling) با نام های هنری جی. کی. رولینگ و رابرت گالبریث نویسنده مجموعه کتاب های داستان هری پاتر است. داستان های هری پاتر پس از شهرت جهانی، جوایزی متعدد را از آن خود کرد. این مجموعهٔ داستانی به ۶۵۵ زبان و به طور تقریبی در ۴۰۰ میلیون نسخه منتشر شده است. کتاب های هری پاتر از پرفروش ترین کتاب های تاریخ بشر بوده اند. در سال ۲۰۰۷ فهرست ثروتمندان ساندِی تایمز میزان ثروت رولینگ را به ۴۵۴ میلیون پوند ((۱٫۰۷ میلیارد دلار) تخمین زد و در بین پولدارترین زنان انگلیس رولینگ را در رده ۱۳۳ جدول قرار داد.

۴. دریک خواننده رپ کانادایی

۵ پردرآمدترین هنرمند جهان را بشناسید اوبری دریک گراهام که با نام دریک شناخته می شود یک رپر و بازیگر کانادایی است. او در ابتدا با شخصیت “جیمی بروکس” در سریال تلویزیونی “The Next Generation” بین مردم شناخته شد. مهمترین همکاری دریک به همراه لیل وین بود که ابتدای این همکاری از کنسرت ماه جون آغاز شد و همین باعث شد تا لیل وین نقش اساسی را در اولین آلبومی که دریک منشر کرد با نام “Thank Me Later” را داشته باشد.که این آلبوم که در ۱۵۵ ژوئن ۲۰۱۰ منتشر شد مقام اول “بیلبورد ۲۰۰ ” را بدست آورد. دریک به جز لیل وین با خوانندگانی همچون امینم و کانیه وست نیز همکاری زیادی داشت. مطلب مرتبط: ۱۰ ثروتمندترین مرد دنیا

۵. کریستیانو رونالدو فوتبالیست مشهور و هنرمند صنعت مدلینگ

۵ پردرآمدترین هنرمند جهان را بشناسید در رتبه پنجم این فهرست کریستیانو رونالدو  بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال رئال مادرید و تیم ملی پرتغالبازی می کند و توانسته بسیاری از رکوردهای فوتبال را جابه جا کند. رئال مادرید در تابستان سال ۲۰۰۹ با قراردادی ۹۴۴ میلیون یورویی، با کریس به توافق رسید و رکورد گرانقیمت ترین فوتبالیست جهان را شکست.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان