به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مسعود کاظمی در جلسه علنی دیروز شورای رشت ضمن تسلیت شهادت شهید حسن عشوری در درگیری با گروهک تکفیری اظهار کرد: بار دیگر با شهدا پیمان می بندیم که از آرمان های اسلام و انقلاب دفاع کنیم.

وی با اشاره به بازگرداندن طلای پیداشده در هفته گذشته توسط پاکبان شهرداری به صاحبش افزود: اکبر صبری پاکبان شهرداری رشت هفته اخیر قطعه طلایی را پیدا کرد و با حفظ اخلاق و وجدان آن را به صاحبش بازگرداند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت بابیان اینکه پاکبان ها مشکلات متعددی دارد گفت: پاکبانان شهرداری رشت به علت تأخیر در دریافت حقوق با مشکلات متعددی مواجه هستند اما این پاکبان امانت دار باوجود مشکلات متعدد مالی درنهایت صداقت قطعه طلا را به صاحبش بازگرداند.

مسعود کاظمی تأکید کرد: پیشنهاد می کنم تا خیابان یا معبری بنام پاکبانان زحمتکش نام گذاری شود تا این گونه قدردان بخشی از زحمات آنان باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز ضمن تأکید به منظور پرداخت حقوق معوقه پاکبانان شهرداری رشت خاطرنشان کرد: شهرداری رشت پرداخت معوقات پیمانکاران محل دپوی زباله در سراوان را در دستور کار قرار دهند.

کاظمی بابیان اینکه از شهرداری رشت تقاضا دارم تا به این موضوع رسیدگی و از بروز هرگونه مشکل جلوگیری کنند افزود: تأخیر در پرداخت معوقات بارها موجب نارضایتی پیمانکاران شده است و با توجه به فرارسیدن فصل گرما عدم همکاری پیمانکاران می توانند مشکلات فراوانی را ایجاد کند.

 محمدعلی رفیعی نوده از اعضای شورای اسلامی شهر رشت نیز ضمن تقدیر از این اقدام پاکبان شهرداری رشت گفت: این گونه اقدامات ستودنی است و بنده به عنوان یک عضو شورای اسلامی شهر رشت شخصاً با اهدای یک سکه تمام بهار آزادی از وی تقدیر خواهم کرد.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت نیز با تقدیر از این حرکت پاکبان شهرداری رشت تصریح کرد: حرکت پاکبان زحمتکش شهرداری رشت بسیار زیبا مقابل احترام است.

فاطمه شیرزاد افزود: به عنوان مسئول کارگروه اقشار آسیب پذیر شهرداری رشت هدیه ای جهت تقدیر از این حرکت پاکبان شهرداری رشت تهیه و تقدیم وی خواهد شد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان