به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر،  تصاویری از انهدام گروهک تروریستی انصارالفرقان توسط نیروی زمینی سپاه در منطقه قصرقند منتشر شد.

به گزارش فارس، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با  اشاره به عملیات چند روز اخیر در جنوب شرق کشور و منطقه قصرقند سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تیم تروریستی که از روز پنجشنبه در منطقه قصرقند با آنها درگیر شده بودیم روز گذشته به طور کامل منهدم شد.

وی افزود: باقی مانده این تیم پس از تعقیب توسط تیم های اطلاعاتی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه ظهر دیروز در محاصره افتادند و پس از درگیری به هلاکت رسیدند.

پاکپور تأکید کرد: در این عملیات 5 نفر از تروریست ها کشته شدند و کسی از آنها زنده نماند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه پس از عملیات مقابله با آنها در روز پنج شنبه و کشته شدن 2 نفر از عناصر این تیم تروریستی، باقی مانده آنها به کوه ها متواری شده بودند که امروز پس از تعقیب و گریز در نزدیکی منطقه قصرقند به هلاکت رسیدند.

پاکپور با بیان اینکه هویت این تروریست ها هنوز مشخص نشده است، گفت: تروریست ها اعضای گروهک تروریستی انصارالفرقان هستند و هویت آنها در حال بررسی است.

وی در پایان اعلام کرد که سپاه در این عملیات شهید و زخمی نداشته است.

برپایه این خبر روز پنجشنبه هفته گذشته یک تیم تروریستی تحت حمایت سازمان جاسوسی آل سعود قصد رخنه به عمق جغرافیای کشور برای ایجاد ناامنی و اقدامات تروریستی را داشتند که با دریافت اطلاعات و انجام عملیات شناسایی و اقدام بموقع رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ارتفاعات منطقه قصر قند سیستان و بلوچستان زمین گیر شدند.

در این عملیات مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات از تروریست ها به غنیمت گرفته که علاوه بر انهدام یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده حاوی 600 کیلوگرم مواد انفجاری، تعداد 15 بمب آماده اقدامات انتحاری و بیش از 700 کیلوگرم انواع مواد منفجره و ده ها هزار فشنگ و تعدادی سلاح و مهمات نیز در این عملیات ضد تروریستی به دست رزمندگان اسلام افتاد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان