به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، آیت الله احمد پروایی ظهر امروز در دفتر خود در جمع اصحاب رسانه بابیان اینکه بیشترین غصه ها به دلیل از دست دادن فرصت هاست اظهار کرد: باید از این فرصت های کوتاه تا پایان ماه رمضان استفاده کنیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت علی (ع) تصریح کرد: حرکت سپاه ایران در دنیا اثبات کرد که ایران اسلامی در اوج عظمت و اقتدار است.

وی با اشاره بر اینکه دشمن خبیث کوردل است افزود: باید فرزندان انقلاب در مقابل این ترقه بازی های دشمن حرکتی کنند که دشمن طمع نکند.

پروایی با اشاره به بی مهری هایی که برخی نسبت به شهدای مدافع حرم گفت: امروز همه آحاد جامعه فهمیدند شهدای مدافع حرم مدافع امنیت، انقلاب، نوامیس و حیثیت ما هستند و امروز همه ملت ایران به رشادت های این شهدا افتخار می کنند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در رابطه با عید سعید فطر گفت: أنشاءالله عیدی ما فرج امام زمان (عج) و نابودی کامل دشمنان اسلام و انقلاب باشد.

وی تفکر بسیجی را تفکری انقلابی و اسلامی دانست و اظهار کرد: رسانه های ما در مقابل دنیای کفر می جنگند اگرچه با امکانات کمتر، اما ان تنصرالله ینصرکم، اگر رسانه های ما در مسیر خدا حرکت کنند در جنگ نابرابر موفق خواهیم شد.p>

پروایی خطاب به اصحاب رسانه گفت: اگر امروز روایات زیادی داریم، توسط راویان صورت گرفته است، ناقلان خبر نیز همین مأموریت را دارند، اصلی ترین لازمه خبرنگار پایبندی به مکتب اهل بیت و قرآن است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: ناتوی فرهنگی و جنگ نرم امروز می طلبد که هجوم نرمی علیه آن صورت بگیرد و این کار تنها از دست اصحاب رسانه برمی آید، خبرنگاری شغلی مقدس است اگر در این چهارچوب قرار بگیرد.

پروایی بابیان اینکه کار خبرنگار کار بزرگی است گفت: خبرنگاری یک شغل دینی است، گاهی یک خبر درست یک امتی را نجات می دهد.

وی در پاسخ به اظهار نگرانی یکی از خبرنگاران مبنی بر شکایت پیاپی یکی از نمایندگان رشت از رسانه های منتقد گفت: اصحاب رسانه نباید با حرف وحدیث ها پا پس بکشند، اگر استقامت کنید نتیجه مطلوب حاصل خواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری شهدای رسانه را مظلوم ترین شهدا دانست و افزود: یکی از وظایف رسانه زدودن جهل از جامعه است، بنابراین برای شناساندن این شهدای گران قدر باید تلاش کرد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان