به گزارش لنگرنیوز ، مهندس غلامرضا منصفی بعد از ظهر امروز در جلسه تجلیل از خبرنگاران به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار به ویژه خبرنگار شهید این شهرستان «ابوالقاسم اخوان»، گفت : سعی می کنیم در حد توان و در هفته پیش رو از مقام این شهید خبرنگار شهرستان ، تجلیل کنیم.



رئیس شورای اسلامی لنگرود درباره استعفای انصاری شهردار سابق شهر لنگرود گفت: طرح سئوال توسط چهار نفر از اعضای شورای شهر به شهردار ارائه شد که وی 10 روز برای پاسخ به سئوالات فرصت داشت و در نهایت درهمین فاصله 10 روزه انصاری ، استعفای خود را به دلیل مشکلات خانوادگی و روحی به شورا ارسال کرد .



وی در جواب یکی از خبرنگاران در خصوص وضعیت نامطلوب پل خشتی که به عنوام یکی از آثار باستانی لنگرود به شمار می رود گفت : در دور اول شورای اسلامی لنگرود پارکینگ مرکز شهر که در جلوی پل خشتی وجود دارد به فضای سبز تبدیل شد که بعدها به دلیل عدم رضایت مغازه داران و کسبه بازار به اجبار مجددا به پارکینگ منتقل شد .



منصفی ادامه داد : در اغاز فعالیت این دوره اعضای شورا و با تخریب میدان اصلی شهر این طرح مجدد در حال بررسی است و ان شاالله در این خصوص و برای دید و فضای لازم برای گردشگران جهت بازدید از پل خشتی تصمیمات قاطع و درستی اتخاذ خواهد شد  و  تبدیل فضای سبز در اطراف پل خشتی در دستور کار قرار دارد .



رئیس شورای اسلامی لنگرود با اشاره به اینکه برای حذف پارکینگ شهرستان نیازمند مکانی برای جایگزینی داریم ، افزود : دو پارکینک در اوایل امسال با همکاری اوقاف و هلال احمر لنگرود افتتاح شد ولی به دلیل عدم همکاری مردم به صورت راکد باقی مانده است که از رسانه ها درخواست می شود در این خصوص فرهنگ سازی کنند.



رقیه سروی عضو شورای اسلامی لنگرود در جواب سوال یک از خبرنگاران مبنی بر تعدد تابلوهای تبلیغاتی در شهرستان گفت : در این خصوص افراد زیادی با شهرداری با مدت زمان مشخص قرارداد دارند و نمی توان به راحتی قراردادها را فسخ نمود و در این خصوص و در اغاز فعالیت دور چهارم شورا با پیمانکار جدید قرار دادی تنظیم نشده است تا وضعیت موجود تابلوها مشخص شود.



وی اظهار کرد : برخی از پیشنهادات شهردار قبلی لنگرود در شورا به تصویب رسیده است و یکی از ان طرح ها ایجاد نماد پل خشتی در ورودی و خروجی شهرستان می باشد و بعد از بررسی های لازم در شورا و تصویب نهایی این طرح ، به مناقصه گذاشته می شود.



IMG_0018



IMG_0060

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان