به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، عصر دیروز مجموعه گردشگری گیل پاسارگاد کاسپین که با سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته شده است با حضور زهرا احمدی پور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و معاون رئیس جمهور افتتاح شد.

در حاشیه ی این مراسم، سرمایه گذار خصوصی این مجموعه گردشگری در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه این پروژه از سال ۸۷ آغاز شده است اظهار داشت: پایان کار پروژه در تاریخ ۲۷ خرداد ۹۶ گرفته شد و حدود ۳۴ میلیارد تومان هزینه پروژه شده است که از این میزان تنها ۳ میلیارد تسهیلات بانکی بوده و مابقی آورده شخصی است.

وی افزود: این مجموعه گردشگری دارای تالار عروسی با ظرفیت هزار نفر، سالن اجتماعات، سالن موزیک زنده، سالن آمفی تئاتر، ۱۹ ویلای دوخوابه و سه خوابه با ظرفیت ۷۴ تخت، کافی شاپ، سالن غذاخوری، باغ جشن، استخر و پارکینگ است و برنامه ما برای آینده ساخت یک هتل پنج ستاره با زیربنای ۱۰ هزار متر و ۸۲ اتاق و ۱۶۱ تخت و دارای سونا، جکوزی و استخر است.

علیرضا بهرامی فر با بیان اینکه هزینه برآورد شده برای ساخت هتل حدود ۳۰ میلیارد تومان است گفت: قرار است صندوق توسعه ملی ۱۵ میلیارد تومان از آن را به ما پرداخت کند.

سرمایه گذار مجموعه گیل پاسارگارد کاسپین اظهار کرد: تنها درخواستی که از مسئولین داریم این است که فقط ما را اذیت نکنند و چوب لای چرخ نگذارند، ما هم اکنون ۵۶ نفر پرسنل داریم و با ساخت هتل حداقل برای ۹۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان