به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، دیروز معاون اول رئیس جمهور به همراه برخی از وزرا و مدیران دولتی راهی گیلان شد و ضمن بازدید از منطقه آزاد انزلی، امروز در جلسه شورای اداری استان هم حاضر شد. در این میان برخی از مدیران بلندپایه کشوری هم همچون رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و مدیرعامل مخابرات کشور وی را در این سفر دوروزه همراهی می کردند.

فارغ از اینکه رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با حضور در فومن هتلی را افتتاح کرد که پیش تر حداقل دو بار دیگر هم خبرهایی در مورد افتتاح این هتل در مناسبت های زمانی گوناگون رسانه ای شده بود(اینجا را بخوانید) مدیرعامل مخابرات کشور هم در لنگرود حاضر شد و در جلسه بررسی وضعیت مخابرات شهرستان لنگرود که با حضور نماینده این شهرستان، فرماندار، شهردار و مدیر مخابرات گیلان برگزار شد، حضور یافت.

نکته جالب توجه اینکه گویا رسول سراییان، مدیرعامل مخابرات کشور تمایلی به حضور در رشت علیرغم مشکلات اخیری که در حوزه مخابراتی این کلانشهر وجود دارد، نداشت و ترجیح می داد تا با نمایندگان و استانداری که وی را به علت انتصاب آمویی به عنوان مدیر مخابرات منطقه گیلان مورد شدیدترین انتقادات قرار داده بودند، روبرو نشود.

به نظر می رسد جدال کلامی نمایندگان رشت با مدیرعامل مخابرات کشور در خصوص عدم مشورت با آنان در قضیه انتصاب مدیر مخابرات گیلان نه تنها منجر به نتیجه ای مشخص نشده است بلکه عملا رشت را از بهره مندی از امکانات و بودجه های لازم برای بهسازی زیرساخت های مخابراتی محروم نموده است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان