به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حامد ذره دوست ملی پوش گیلانی تیم ملی اسنوکر در رقابت های اسنوکر شش توپ انفرادی قهرمانی آسیا موفق به کسب دو پیروزی در برابر رقبای قرقیزستانی و سعودی شد و در برابر نماینده تایلندی تن به شکست داد.

ذره دوست در نخستین روز رقابت های اسنوکر قهرمانی آسیا موفق به کسب پیروزی در برابر محمد کریم بردی نماینده میزبان بازی ها قرقیزستان شد. این دیدار با نتیجه پنج بر سه به سود ذره دوست به پایان رسید. سپس در روز دوم بازی ها ابتدا به مصاف نماینده ای از عربستان سعودی رفت. ذره دوست این مسابقه را با نتیجه پنج بر چهار در برابر سلیمان سعودی با پیروزی به پایان رساند.

اسنوکر باز گیلانی در ادامه روز دوم بازی ها و در سومین دیدار به مصاف کاچای وونگ تایلندی رفت و با نتیجه دو بر پنج مقابل رقیب سرسختش تن به شکست داد.

ملی پوشان اسنوکر کشورمان در دو روز نخست این مسابقات موفق به کسب نه پیروزی شده و چهار بار نیز در مقابل رقبای آسیایی تن به شکست دادند.

گفتنی است این رقابت ها در دو بخش انفرادی و تیمی به میزبانی بیشکک قرقیزستان با حضور یازده کشور ایران، هنگ کنگ، هند، عراق، قزاقستان، پاکستان، قطر، عربستان، تایلند، امارات و قرقیزستان میزبان بازی ها از هشتم تیرماه آغازشده و تا پانزدهم تیرماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان