به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، رئیس شورای اسلامی شهر رشت پیش از ظهر امروز در یک صد و نود و چهارمین جلسه علنی شورای رشت در محل جلسات این شورا با گرامیداشت سالروز شهادت اظهار کرد: یازدهم تیرماه سالروز شهادت چهارمین شهید محراب شهید آیت الله صدوقی است که ایشان از یاران صدیق امام راحل بودند که برای تحقق اهداف اسلام و انقلاب تلاش های فراوانی انجام داد.

مسعود کاظمی با اشاره به دوازدهم تیرماه سالروز حمله ددمنشانه آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دوازدهم تیرماه مصادف با سالروز حمله آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران است که طی آن تعداد بی شماری از هم وطنان ما به شهادت رسیدند و این موضوع موجب حزن و اندوه همگان شد.

عضو شورای اسلامی رشت نیز با تأکید بر ایجاد تعاملات و همکاری های دوجانبه مابین شورا و شهرداری رشت اظهار کرد: باید تلاش شود تا فضایی توأم با آرامش بر شهرداری حاکم باشد.

فاطمه شیرزاد بابیان اینکه تقاضا دارم موضوع پرداخت به موقع حقوق و مزایا و حق بیمه پرسنل شهرداری رشت در اولویت قرارگرفته افزود: باگذشت حدود پنج ماه از سال جدید هیچ گونه اقدام مؤثری در این خصوص بازسازی سالن ورزشی بانوان واقع در باقرآباد و سالن حجاب رشت انجام نشده است.

وی با اشاره به اینکه پارک بانوان رشت واقع در منظریه نیز از شرایط خوبی برخوردار نیست گفت: امیدوارم قول هایی که در حوزه ورزش به تیم های فوتبال و فوتسال بانوان رشت داده شده هرچه سریع تر محقق شود.

شیرزاد با اشاره به کمبود ناوگان اتوبوس رانی در رشت گفت: متأسفانه کمبود ناوگان اتوبوس رانی در محلات حاشیه نشین از جمله حمیدیان، عینک و... از جمله مواردی است که بارها شهروندان به خاطر آن  به اعضای شورا مراجعه کرده اند.

 یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی رشت نیز با اشاره به بازارچه تختی رشت گفت: بر اساس مصوبه شهرداری رشت در این بازارچه می تواند سه مغازه را تملک کند اما شهرداری بیش از مصوبه موجود اقدام به خرید و تملک کرده است.

محمود باقری خطیبانی افزود: متأسفانه طی چهار سال فعالیت شورای چهارم شهرداری موفق به محقق شدن بودجه نشد و در شرایط فعلی هم پیمانکاران برای دریافت مطالبات خود پشت درب اتاق شهرداران حضور دارند.

وی بابیان اینکه برخی از افراد هزینه های شخصی خود را نیز از اموال شهرداری رشت تأمین می کنند تصریح کرد: باید در این خصوص شفاف سازی شود و اجازه ندهیم بعضی ها هزینه چیپس و پفک خود را از بیت المال شهرداری تأمین کنند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان