به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر،حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی پاکیزه، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لنگرود از برگزاری مسابقه خاطره نویسی" اولین لحظه عاشقی" با محوریت عفاف و حجاب  خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این مسابقه به مناسبت 21 تیر روز ملی عفاف و حجاب برگزار می شود و علاقمندان باید خاطرات اولین لحظه عاشقی را ( یعنی زمانی که اولین بار چادر سر کردم یادم هست که...) ارسال کنند.



 



وی با بیان اینکه خاطرات ارسالی به صورت کتابچه چاپ خواهد شد ، افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقه باید  خاطرات خود را حداکثر تا تاریخ 20 مرداد به آستان مقدس امامزاده حسن(ع) کومله و یا به اداره اوقاف و امور خیریه لنگرود و پست الکترونیکی farhangi.emamzade@gmail.com ارسال کنند.



 



حجت الاسلام پاکیزه  با بیان اینکه نتایج در اختتامیه طرح نشاط معنوی لنگرود اعلام می شود، تصریح کرد:  به آثار برتر هدایایی اعم از کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و غیره به رسم یادبود اهدا می شود.



 



وی با اشاره به اینکه به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب مسابقه فرهنگی دیگری تحت عنوان "  یک جمله- یک عکس"  در شهرستان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: علاقمندان باید جملات زیبای خود را پیرامون جایگاه و اهمیت مساله حجاب در قالبی حداکثر ده کلمه به همراه یک عکس با مضمون حجاب و عفاف تهیه و به شماره 09381743551 از طریق پیام رسان تلگرام ارسال کنند.



 



رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لنگرود ادامه داد: حداکثر مهلت ارسال آثار 21 تیر است و به پنج اثر برتربه انتخاب هیات داوران جوایز نفیسی اهدا می شود.



 



وی  در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه 14 امامزاده و بقاع متبرکه شهرستان  در اجرای طرح نشاط معنوی مشارکت می کنند، اظهار کرد: طرح  تابستانی  نشاط معنوی با رویکرد افزایش پشتوانه مذهبی  و دینی نوجوانان و جوانان است که این کلاس ها از 17 تیر تا 26 مرداد ادامه دارد.



 



حجت الاسلام پاکیزه با بیان اینکه گروه های سنی 7 تا 17 سال با مراجعه به مراکز فرهنگی قرآنی بقاع متبرکه در این طرح تابستانی نام نویسی کنند، افزود: آموزش معارف دینی، مسابقات فرهنگی، کلاس های آموزش روخوانی و روانخوانی و حفظ قرآن کریم،   کلاس های هنری و فنی و حرفه ای، مسابقات ورزشی از جمله عناوین کلاس های بقاع متبرکه است.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان