خروجی عملکرد روابط عمومی شهرداری لنگرود در یک سال گذشته چه بود/اطلاع رسانی یک طرح ملی مهمتر است یا بوق و کرنا مسابقه محله؟
خروجی عملکرد روابط عمومی شهرداری لنگرود در یک سال گذشته چه بود/اطلاع رسانی یک طرح ملی مهمتر است یا بوق و کرنا مسابقه محله؟

یکی از دلایل تغییرات کارمندان توسط مدیران در پست‌های مختلف، ارتقا کار آیی برای و نمود بیشتر کارها برای آن نهاد و مردم است، ولی به نظر می‌رسد تصمیم شهردار لنگرود برای تغییر در بدنه روابط عمومی شهرداری با موفقیت روبرو نبوده و از طرف دیگر باعث زیر سؤال رفتن شخصیت شهردار شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی لنگرخبر، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده قرار بود مراسم کلنگ زنی احداث کارخانه کمپوست صبح امروز با حضور مسئولین در منطقه دیوشل لنگرود بر زمین زده شود که مسئولین با واکنش اهالی محل روبرو شدند و این مراسم لغو شد.

 

اهالی مناطق دیوشل، جدانوکر و لوکلایه تأکید داشتند که با توسعه کارهای عمرانی مخالف نیستند و اعلام می‌کردند که احداث کارخانه کمپوست موجب می‌شود که این مناطق به محل انباشت زباله تبدیل شود.

 

این مراسم نیز توسط روابط عمومی شهرداری لنگرود به رسانه‌های شهرستان اعلام نشد و تنها چند خبرنگار در این مراسم حضور داشتند که ظاهراً فقط به آن‌ها اطلاع داده‌شده بود.

 

مراسمی که برای مسئولین و مردم شهرستان لنگرود از اهمیت بالایی برخوردار است و سال ها منتظر شنیدن آن بودند ولی روابط عمومی با نگاهی کوتاه بینانه به امور شهری بیشتر به فکر برگزاری یک مسابقه محله است.

 

گرچه کسی مخالف برگزاری مسابقات و اجرای برنامه در محلات نیست ولی این نیز نباید موجب شود تا از اصل کار دور و کم کاری شود.

 

اواخر آذرماه سال ۹۵ زمان رضایی جایگزین محمد جهانی به‌عنوان مسئول روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری لنگرود شد، درحالی‌که همگان انتظار اطلاع‌رسانی مناسبت‌تری در پوشش عملکردهای شهرداری، ارتباط با اصحاب رسانه، بسترسازی محیط شهری و … توسط مسئول جدید داشتند ولی ورق به‌گونه‌ای دیگر برگشت و برگزاری مسابقه از کی بپرسم؟ و چند مسابقه محلی دیگر از اولویت‌های زمان رضایی در روابط عمومی شد و عملکرد شهرداری لنگرود با وجود انجام اقدامات عمرانی بسیار در خفقان خبری فرورفت.

 

یکی از دلایل تغییرات کارمندان توسط مدیران در پست‌های مختلف، ارتقا کار آیی برای و نمود بیشتر کارها برای آن نهاد و مردم است، ولی به نظر می‌رسد تصمیم شهردار لنگرود برای تغییر در بدنه روابط عمومی شهرداری با موفقیت روبرو نبوده و از طرف دیگر ناکارآمدی مسئول روابط عمومی شهرداری باعث زیر سؤال رفتن شخصیت شهردار شده است.

 

در پایان سؤالی که می‌توان از رضا کحالی شهردار لنگرود پرسید این است که:

 

۱ – خروجی عملکرد روابط عمومی شهرداری لنگرود در یک سال گذشته چه بود؟!

 

۲ – احداث کارخانه کمپوست یکی از پروژه‌هایی است که در سطح ملی دنبال می‌شود که پیگیری‌های آن را نماینده و فرماندار لنگرود انجام و به ثمر رساندند، بااین‌حال سؤال اینجاست که اطلاع‌رسانی یک مراسم مهم ملی و استانی واجب‌تر است یا بوق و کرنای یک برنامه تکراری!