به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مشکل همسر و مادر مسی لو رفت ! جنگ مادر و همسر لیونل مسی در مراسم ! لباسی که مادر لیونل به لج عروسش پوشید ! واقعیت این عنوان ها که ساعتی بعد از مراسم ازدواج منتشر شد چیست؟ عناوین این چنینی ساعاتی بعد از برگزاری مراسم ازدواج ستاره شماره 10 تیم فوتبال بارسلونا منتشر شد و کنجکاوی کاربران را برای اطلاع از واقعیت ماجرا برانگیخت.
لباسی که مادر مسی به لج عروسش پوشید+تصاویر
تمام این صحبت ها که با مفهوم لج بازی و یا نارضایتی مادر لیونل مسی از ازدواج او با آنتونلا روکوزو شکل گرفته بود مربوط به لباس یا بهتر است بگوییم رنگ لباسی بود که خانم مسی بزرگ برای مراسم انتخاب کرده بود. به گزارش دیلی میل در کشور آرژانتین یکی از دهها قانون و سنت هایی که برای مراسم ازدواج وجود دارد رنگ لباس میهمانان است ، طبق این سنت هیچ یکی از میهمانان نباید لباسی به رنگ سفید ، نقره ای ، طوسی روشن برتن داشته باشند چرا که این رنگ فقط مخصوص عروس است و در این مراسم برتن داشتن لباس های این رنگی توهین به او محسوب می شود حال زمانی که مادر لیونل مسی با لباسی با ترکیب این رنگهای ممنوعه در مراسم ازدواج پسرش حاضر شد شایعات در مورد رابطه نه چندان خوب مادر و همسر مسی شدت گرفت. اکثر میهمانان با دیدن مادر فوتبالیست مشهور به این فکر می کردند که پوشیدن این رنگ لباس به معنای مخالفت او برای این ازدواج است ، برخی هم لباس او را جنگ نرم نامیده اند که کاملا نامحسوس برای ناراحت کردن عروس خانواده مسی انتخاب شده است.
"کلیودیو کوزان" طراح لباس مشهور آرژانتینی می گوید:من برای طراحی لباس و کمک به انتخاب سبک پوشش خانم مسی به این شهر امده بودم و لباسی که قرار شد او برای مراسم بپوشد یک پیراهن تیره رنگ بود ولی زمانی که او وارد سالن مراسم شد دیدم که لباس او تغییر کرده است .
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان