حجت الاسلام والمسلمین محمد امیری در گفت وگو با خبرنگار با اشاره به آغاز افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون فرهنگی راهیان غدیر لنگرود، اظهار کرد: طرح اوقات فراغت هرساله جزء طرح های مهم سازمان تبلیغات اسلامی است که از سوی معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان ابلاغ می شود.



 



وی از واگذاری طرح اوقات فراغت به کانون فرهنگی راهیان غدیر خبر داد و گفت: این کانون چند سالی است که با بهره گیری از مبلغین فعال و خوش فکر در عرصه فرهنگی اقدام به جذب دانش آموزان در فصل تابستان کرده است.



 



رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنگرود افزود: امسال نیز این کانون با ثبت نام از ۴۰۰ دانش آموز پایه ششم تا دوازدهم اقدام به برگزاری کلاس های دینی، فرهنگی، ورزشی و تفریحی خواهد کرد.



 



این مسئول فرهنگی یادآور شد: مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون فرهنگی راهیان غدیر لنگرود با حضور حجت الاسلام سید حسین گل میرزاده، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان در این شهرستان برگزار شد.



 



حجت الاسلام امیری خاطرنشان کرد: تعداد ۱۰ نفر از مبلغین از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم کار نظارت، هدایت و آموزش دانش آموزان را در ایام فراغت تابستان بر عهده دارند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان