به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، محمدصادق حسنی در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت، بابیان اینکه اولین توصیه بنده به رئیس جمهور برای تشکیل کابینه جوان گرایی در وزرای دولت است، اظهار کرد: بالا بودن سن وزرا و همچنین مدیران تکراری باعث خستگی در بین مردم می شود.

وی بابیان اینکه نباید در کل چهار سال اول دولت روحانی از وزرای مسن و باسابقه استفاده می شد، افزود: معمولاً دولت هایی که سرکار می آیند از مدیرانی استفاده می کنند که تجربه داشته باشند تا خیالشان راحت باشد و بعدازآن به جوان گرایی می روند اما متأسفانه آقای روحانی این کار را نکرده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه روحانی باید در تشکیل کابینه، وزرای خود را جوان کند، گفت: بعضی از وزرای فعلی حس کار کردن ندارند و صرفاً جهت رفع تکلیف وزیر شده اند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه مردم ازجمله بیکاران با این گونه وزیران اذیت می شوند و مملکت عقب می افتد، تصریح کرد: باید از مدیران متخصص استفاده شود نه اینکه صرفاً مدیران سیاسی محض باشند.

حسنی بزرگ ترین مشکل دولت یازدهم را قاچاق و واردات بی رویه نام برد و گفت: بزرگ ترین ضعفی که در حال حاضر وجود دارد و در دولت دوازدهم باید رفع شود واردات بی رویه و قاچاق است.

وی با اعلام اینکه قاچاق کار را تعطیل کرده و اشتغال را از پا درآورده است، خاطرنشان کرد: شرکت ها و کارخانجات ما توان رقابت با غول های جهانی را ندارند.

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: امکان ندارد تولیدکننده های ما که تسهیلات خود را از بیت المال گرفته اند با غول های بزرگ تولیدی ازجمله چین، آلمان و آمریکا و غیره رقابت کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس باز کردن درب برای ورود کالاهای خارجی را رقابت ناسالم و ظالمانه دانست و گفت: نباید شرکت های نوپا و تازه خود را در مقابل شرکت های بزرگ جهانی قرار داد.

حسنی با تأکید بر اینکه فقط باید قاچاق و واردات بی رویه کنترل شود، تصریح کرد: طبیعی است شرکت های ایرانی تازه کار در این رقابت شکست بخورند، ورشکسته شوند و بیت المال حیف ومیل شود.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان