عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با تاکید بر اینکه گروهای تکفیری بعثی داعش مزدوران اجیر شده استکبار جهانی و ظالمان جهان هستند، گفت: اینا نه دغدغه دین دارند و نه مسلمان هستند. بلکه مزدوران اجیر شده دشمنان مسلمانان هستند که باید هر چه سریعتر با اتحاد همه مسلمانان از صحنه روزگار محو شوند.



به گزارش لنگرنیوز،مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی بولتن نیوز با بیان اینکه جنایات داعش و تکفریهای بعثی بسیارگسترده تر از آن حدی است که در رسانه ها و تلویزیونها گفته و نمایش داده شده، افزود: گرچه اقدامات تروریستی داعش و حامیان آنها در سطح بین المللی و منطقه، توسط برخی محکوم شده است اما ضرورت دارد تا علیه تروریست های بعثی تکفیری یک ائتلاف بین المللی و منطقه ای ایجاد شود تا در کنار مردم عراق و اقلیم کردستان، علیه نیروهای تکفیری و تروریستی اقدام کنند و این تروریست ها را به سزای اعمالشان برسانند.





وی با اشاره به کشتار مردم غزه توسط اسرائیل غاصب، افزود: داعشی ها و بعثی های تکفیری فرق چندانی با اسرائیل غاصب ندارند چرا که هر دو در کشتار کودکان، زنان و مردان بی گناه مشترک هستند و چه بسا هر یک از دیگری بدتر است و به قول مقام معظم رهبری صهیونیست ها مثل سگ هار هستند.





چهره شاخص مجلس به مبارزه پیشمرگان کرد علیه داعش اشاره کرد و گفت: مسلمانان جهان بخصوص کشورهای اسلامی باید به حمایت از این پیشمرگان بپردازند چرا که آنها در حال مبارزه با دشمنان دین اسلام و مسلمانان هستند. پیشمرگان کرد خود را فدای امنیت و آرامش منطقه می کنند بنابراین باید مورد توجه و حمایت باشند.





لاهوتی با بیان اینکه حمایت از کردها موصل و کرکوک عراق باید جزو برنامه های کشورهای منطقه و اسلامی باشد، گفت: حمایت از آنها که با دشمنان دین اسلام در حال مبارزه هستند، ضروری است و جمهوری اسلامی ایران در کنار دیگر کشورها باید از مردم مظلوم عراق در مقابل این تروریست ها حمایت کند.





وی گروه تروریستی تکفیری داعش را ساخته آمریکا و حامیان این کشور دانست و یادآور شد: صهیونیست ها هم در جنایات داعش سهیم هستند چرا که سلاحها و تجهیزات داعشی ها از این کشور غاصب ارسال می شود. از طرف دیگر برخی کشورهای عربی هم با حمایت های مالی و انسانی خود مثل عربستان سعودی در کشتار مردم مظلوم عراق نقش دارند و باید به سزای اعمال خود برسند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان