چه خوب بود نمایندگانی که اینقدر پای بند به اهلبیت(ع) هستند برای مردم گیلان در کمیسیون فرهنگی مجلس عضو می شدند تا هجمه های فرهنگی که مردم این خطه را رنج میدهد را به گوش مسئولین می رساندند

به گزارش لنگرنیوز به نقل از صبح شفت ، به تازگی در گیلان می بینیم که ازمعاون استاندار گرفته تا نماینده مجلس در رثای اهلبیت (ع)  در اذهان عمومی مداحی می کنند.

حال اینکه اصل موضوع  که مداح آل الله بودن  درست و قابل تقدیر ،ولی  آیا نماینده مجلس یا فرماندار یا معاون  استانداربرای این که ارادت  خود را به اهلبیت (ع)  نشان دهند راه بهتری وجود ندارد.

مثلا نماینده مجلسی که اینقدر پای بند به مسائل فرهنگی هست می آمد در کمیسیون فرهنگی عضو می  شد.

و یا وقتی اینقدر در مقابل خواسته های مردم احساس تکلیف می کند چه خوب بود با عضو در شدن کمیسیون کشاورزی مجلس این کار خود را تکمیل می کرد .

یا اصلا وظایف محوله که مردم بر دوش او گذشته اند  را به نحو احسن انجام دهند.

راستی هدف این بزرگوارن از مداحی در اذهان عموی چیست ؟

خلاصه کلام اینکه  نماینده مجلسی و یا کارمنده رتبه بالایی بیاید مداحی کند نه تنها بد نیست بلکه یک کار ارزشی و قابل تقدیر  هست و نهایت اینکه باید برای زنده نگهداشتن یاد اهلبیت(ع) هرکس به توان خود کاری انجام دهد ولی خطر آن وقتی هست که ما فقط به ظواهر امر توجه کنیم .

ما در فرهنگ غنی اسلام و شیعه خدمت به مردم و احترام به مردم به گفته امام خمینی (ره)” مردم ولی نعمت های ما هستند ” را می بینیم وجود دارد آقایان و بزرگوارانی که اینقد پایبند به اهلبیت (ع) هستند باید اصل موضوع که خدمت به مردم هست را فراموش نکنند .

8منظور از بیان این مطلب این نیست که فراموش کرده باشند بلکه یادآوری هست که از زبان رسانه باید بیان می شد.

چه خوب بود نمایندگانی که اینقدر پایبند به اهلبیت (ع) هستند برای مردم گیلان در کمیسیون فرهگنی مجلس عضو می شدند تا هجمه های فرهنگی که  مردم  این خطه را رنج میدهد را به گوش مسئولین می رساندند و خود آنان میدانند که اگر فرهنگ اهلبیت (ع) در جامعه پیاده شود  چقدر می تواند آرامش و آسایش را به آن جامعه برگرداند.

آقایان یادمان نرود که معصوم فرمود : “فقر که از در بیاید ایمان از پنجره می رود”ضمن قدردانی از این کار شما به فکر ناله های آن کشاورزی که تمام هست و نیست خود را روی هوا می بیند و چشمانش به دستان شماست برای تصمیم گیری درست در مجلسی که متعلق به خود میداند، گامی برداشته تا خدای نکرده آن چیزی نشود که نباید اتفاق بیافتد .

یا آنگونه نشود که  خدای نکرده مردم برای دیدن شما چند روز پشت درب اتاق شما بنشیند و انتظار آن را بکشند تا درد خود را با شما  درمیان بگذرند .

درپایان همه این ها که گفته شد فقط جهت  یاد آوری بود امیدوارم که فراموش نکنیم دین را با عمل خود پیاده کنیم برای  همه عزیزان آرزوی سلامتی و توفیق رو از افزون را از درگاه ایزد منان خواستارم  .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان