به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین احمد پروایی عصر امروز در یادواره 29 شهید والامقام نالکیاشر لنگرود، بابیان اینکه شهدا به وظیفه خود در قبال اهل بیت و قرآن عمل کردند، اظهار کرد: باید از طریق روایات، قرآن با سیره عملی شهدا آشنا و در سطح جامعه عملی سازیم.



 



وی رضایت خدا را در حاکمیت دین، بقا فرهنگ حسینی و فاطمی دانست و گفت: ولایت مهم ترین نعمتی است که در قیامت از انسان ها سؤال می کنند که آن میراث پیامبر و ائمه است.



 



نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه قرآن منهای ولایت حرکت در مسیر انحراف است، افزود: ما عاشق چشم و ابروی کسی نیستیم و هرکسی که در مسیر قرآن و ولایت باشد از حمایت مردم نیز برخوردار خواهد شد.



 



عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه عده ای از خدا بی خبر به بیت المال هم رحم نمی کنند، تصریح کرد: امام علی (ع) در مقابل درخواست برادرش از بیت المال، واکنش تندی نشان داد ولی عده ای امروز با استفاده از جایگاه خود برای اطرافیانشان امتیازهایی را در نظر می گیرند.



 



حجت الاسلام پروایی مسیر اهل بیت را ساده زیستی دانست نه اشرافی گری و گفت: این که گفته می شود دلم پاک است کافی نیست، عمل نیز باید صالح و در چارچوب اسلام باشد.



 



نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به استقامت شهدا در برابر نظام سلطه، اظهار کرد: برخی از روی فی قلوبهم مرض می گویند که چرا باید در سوریه بجنگیم درحالی که رزمندگان در آن سوی مرزها از ناموس و امنیت کشور پاسداری می کنند.



 



وی بیان کرد: تمام دنیا هم پیمان شدند که استقامت و امنیت را از ایران بگیرند ولی جوانان ایرانی با دست خالی در برابر نظام سلطه ایستاده و با سلاح ایمان آنان را به عقب راندند و امروز ایران به عنوان یکی از کشورهای قدرتمند منطقه ای و فرا منطقه ای به شمار می آید.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : احمد پروایی 28

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان