به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، رقابت های کونگ فو نیمه آزاد بانوان استان گیلان گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) چهارشنبه شب با قهرمانی لنگرود پایان یافت.



 



در این دوره از رقابت ها، 46 بانوی ورزشکار این رشته رزمی از شهرهای مختلف استان گیلان در آستانه اشرفیه باهم به رقابت پرداختند.



ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از رقابت ها، در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگ سالان باهم به رقابت پرداختند که درنهایت تیم لنگرود به مربیگری سمیه پژوهان با کسب 52 امتیاز عنوان قهرمانی مسابقات کونگ فو نیمه آزاد گیلان را کسب کرد.



همچنین تیم کونگ فو بانوان آستانه اشرفیه به مربیگری فاطمه کریمی با کسب 41 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و تیم لنگرود به مربیگری فرزانه رنجبر با کسب 36 امتیاز رتبه سوم مسابقات کونگ فو نیمه آزاد قهرمانی گیلان گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) را به خود اختصاص داد.



در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها، به تیم های برتر رقابت های کونگ فو نیمه آزاد قهرمانی گیلان جام و لوح قهرمانی و همچنین به نفرات برتر رده های سنی مختلف، لوح و مدال قهرمانی اهداء شد.



در استان گیلان بیش از یک هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته رزمی کونگ فو، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.



انتهایپیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان