به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سید محمد حسینی صبح امروز در مراسم رونمایی از مستند «بی نشان» روایتی از زندگی شهید جاویدالاثر محمدرضا یعقوبی که در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود برگزار شد، اظهار کرد: شهدا به عشق و آرمان خود رسیدند و خدا آنان را گلچین کرد و برگزید و امروز ما با حضور در مراسم شهدا برای ادامه دادن راه شهیدان تلاش می کنیم.



 



وی بابیان اینکه چگونه زیستن را باید از شهیدان آموخت، گفت: شهید یعقوبی در دوران جنگ هم رزم شهیدان محمود کاوه و حسین املاکی بود و رشادت ها کرد و امروز بااینکه مسئولیتی در سپاه نداشت زندگی، خانه و خانواده خود رها کرد و در خط مقدم در برابر داعشی ها مبارزه می کند.



 



وزیر اسبق ارشاد جنگ نرم امروز را بسیار پیچیده و گسترده تر از جنگ نظامی دانست و افزود: شهدا اهل هیاهو و جاروجنجال نبودند و به صورت گمنام و ناشناس کارهای بزرگی انجام دادند.



 



رئیس مجمع بسیج کشور بابیان اینکه زندگی نامه شهدا افسانه و قصه نیست، تصریح کرد: شهدا در کمال سادگی زندگی کردند و فقط در پی رسیدن به جاودانگی و خدا بودند که سرانجام امروز آنان برای ما حسرت شده است.



 



حسینی با اشاره به بمباران فرهنگی استکبار برای استحاله نظام و انقلاب اسلامی، گفت: فرهنگ رشادت و دفاع مقدس باید به اشکال مختلف به نسل جوان منتقل شود.



 



وی گفت: هرروز به تعداد تولیدات سینمایی و هنری و افزایش کانال های ماهواره ای علیه انقلاب اسلامی افزوده می شود و جوانان انقلابی کشور باید با هوشیاری در مقابل توطئه ها نقش آفرینی کنند.



 



وزیر اسبق ارشاد بابیان اینکه هنر می تواند موجب جاودانگی فرهنگ در جامعه شود، افزود: باید در مقابل سیاست های خصمانه دشمن با تمام توان و در کنار هم ایستادگی کرد که فرمان آتش به اختیار رهبر معظم انقلاب نیز در اهمیت مقابله با دشمن است.



 



رئیس مجمع بسیج کشور اظهار کرد: دشمن شفاف اعلام می کند که به دنبال فروپاشی انقلاب اسلامی و انتقال مسالمت آمیز حکومت است و اخیراً هم باوجود انجام چند سال مذاکره شاهد تحریم های پیشرفته تری هستیم.



 



حسینی بابیان اینکه جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی الگو گیری از انقلاب اسلامی است، گفت: اگر در خارج از کشور شاهد هجمه علیه سپاه و بسیج می شود نباید در داخل نیز شاهد چنین تخریب هایی باشیم.



 

به گزارش لنگرخبر، مستند «بی نشان» روایتگر زندگی شهید جاوید الاثر مدافع حرم محمدرضا یعقوبی است که به کارگردانی علیرضا جوقه دوست و تهیه کنندگی مهدی احتشامی و علیرضا جوقه دوست تولید شده است.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان